Best Friends ~

tumblr quote - Google pretraživanje



Karin Lygnersjö

Så sant!

Förresten, ser att du precis som jag har snakebites, skitsnyggt på dig :)
Kram

Jen

Soooo truuue!!

Katta

Åh så sant x)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Så sant!

Twiggy Lundberg

SV: Jaså? Jag som valde bort veterinär för att djursjukskötare lät enklare :P.. Men mitt enda dilemma är egentligen att plugga upp Matte B/2, eftersom jag har dyskalkeli och med nöd och näppe tog mig ut med ett godkänt i A/1. Naturkunskapen är dödstråkig, men det är bara plugga :) Och samhällskunskapen har jag.

Petra

önskar dig en trevlig helg

Hanna

Fint och sant! :)

Ronja

Så himla sant! Såna människor är så viktiga <3

Olivia Sandén

Vilken fin blogg du har! Och håller med dig om vad som står på bilden ;)

Hoppas du får en bra helg, ha det bra! Kram

G I N A ~

word! :)

Amanda♥

Bra bild! :)

Therese

Hej!
Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en specialgjord sak som jag gjort. Delta gärna i tävlingen! :D
http://www.nattstad.se/ttheresebjorkman/tavling-15866680 här är länken :)
Kram!

♀ THE REVOLT ♀

saaaaant!^^

Emma

WORD! :)

Julia

så sant :)

Anonym

Åh vilken bra bild! Kram hoppar du haft en bra daG! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: