Diagnos & H&M

Så.. min diagnos lyder......
Jag har haft halsfluss, fortfarande lite kvar men det ska få läka ut av sig självt.
Jag har haft en öroninflammation, orsakad av virus. Den ska få läka ut av sig själv, om ingen känner att dom vill skänka mig nässpray för 230 spänn... Nä, tänkte väl det..
Och anledningen till att jag har ont på utsidan av halsen, är för att min lymfkörtel är svullen.

Så, om jag inte mår sämre igen så ska jag aldrig mer tillbaka. Men mår jag sämre så ska jag åka tillbaka, så ska dom kolla så att jag inte fått en halsböld. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen gud va trevligt!



Så, nu till något trevligare. När jag var inne i stan så fick jag ett sms om att min paket från H&M hade kommit.
Det är allt bra att vara hemma och tröstshoppa när man inte mår bra.
(klicka på länkarna under bilden för att komma till respektive produkt)

// Ansiktsmask // Sminkborttagningspads // Nagellack // Läppstift // Läppenna //
// Läppglans // Ögonbrynsskugga // Rouge // Sminkborste // Ringar //

Vad ska ni göra idag?



Julia

nice saker :)

MADDISENJ.SE

Usch vad jobbigt, men hoppas det ger med sig nu då!!

Karin Lygnersjö

Så kul med nya grejer! :)

Sv: Verkligen, stämmer otroligt bra!
Jag hör till sista alternativet :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad mycket smink! Grymma produkter! :) Ha en fantastiskt bra torsdag fina du, kramar på dig!

jonna

tack :)
alltid kul med nytt smink :)

Anna

Åh, vad mycket fint!
Svar: Jag jobbar på en containerdepå i Göteborgs Hamn, så det blir lite slitsamt ibland :)

amanda

vilka bra saker, kul med paket :D

natalia

Åhh vad kul med paket! Har fått hem paket jag med !:D

Malin Lindgren

gillar deras blusher! :)

milina.blogg.se

men usch vad jobbigt! kul med paket iaf :)

Emelie Andersson

Sv: tack för tipset :D

Kajsa-Stina

Men gud vad jobbigt! Hoppas du mår bättre snart och inte behöver åka tillbaka på återbesök. Så jobbigt att vara sjuk och att det inte släpper nångång heller :(

Men kul iallafall att du fick paket från hm! Alltid lite bättre med materiella ting när allt känns skit <3

sv: Tack snälla :)

Idag mår jag helt okej. Upp och ner i måendet men just nu känns det bra! Vad ska du hitta på resten av dagen annars? :)

Malin

Sv: Ja, de brukar ju vara så. :P Ja, de är
så snyggt och ha lugg och de blir ju mer
frisyr med de. :)

Vad jobbigt, hoppas du blir bättre snart!

Madeliene

- usch då! krya på dig gumman!

J E N N I F E R

härligt med lite nya grejer!

♫♪ sandra

härlig med lite nytt!

Life of Johanna

Hoppa allt läker ut snabbt

lite tröstshopping är aldrig fel

Erika

Vilket grymt paket :)

Christina

Hoppas du blir frisk snart :)
Så mycket fint du fått hem :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Kul med smink! Mindre kul att du mår som du mår. Hoppas du mår bättre snart!

Viktoria Eriksson

Åh, krya! <3
Härliga saker!

Sandra

Usch vad tråkigt att vara sjuk, krya på dig!

S A R A

härliga saker!

zeb

Hoppas verkligen du mår bättre snart, men kul att du fått nya grejer i alla fall :)

Tea

bra saker! :D men krya på dig!!<3
SV: Hihi men tack så hjärtligt sötnos!! :D
kraaaam!

Elin

Kul med nytt!

Krya på dig!

Madde

Jaa det är riktigt jobbigt, men det tår gå tills jag hittar en ny dator! :)

Du får krya på dig!!

Madde

Jaa det är riktigt jobbigt, men det tår gå tills jag hittar en ny dator! :)

Du får krya på dig!!

Linn

åh va fint rouge !


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: