Fredag ~

Space Bound | via Tumblr
Godmorgon! Jag hade egentigen inte tänkt att gå upp före klockan tio idag, eftersom jag inte börjar jobba förrän klockan tolv. Men min syster skulle komma hit vid åtta imorse för att hämta bilnycklarna.. Så jag gick upp vid halv åtta för att jag skulle hinna vakna till innan hon kom hit. MEN VET NI VAD? Klockan är nu tjugo över nio och hon har INTE kommit än. Hon svarar inte när jag ringer heller, så hon ligger säkert och sover. Tror ni att jag är sur nu eller?! Hade som sagt kunnat sova 2,5h till..

Annars ska jag skicka iväg några brev innan jag åker till jobbet och efter jobbet ska jag möta upp en tjej som köpt några grejer av mig. Efter det ska jag hämta min lillasyster och ta med henne till spökvandringen som är ikväll. Så det är full rulle ikväll.

Vad ska ni göra idag?



Emelie Andersson

Så störande att du va tvungen att gå upp så tidigt i onödan.

Sv: tack så mycket! :)

natalia

Ska försöka plugga lite ;)

Flisan

Sv: ja hehe :)

Julia

söt bild haha :)

♀ THE REVOLT ♀

Spännande med spökvandring! :D Jag har aldrig gått på något sådant xD

Elin

Vilken utav dom är bäst? Behöver tips på någon ny!:)

G I N A ~

hatar att gå upp i onödan :(

Spökvandringen låter as roligt :(
Men själv ska jag kolla skräckfilm på bio :DD

Alina

sv: bättre än inget!

Anna

Hehe, så typiskt! Hoppas hon dök upp tillslut :)
Svar: Jadå, man är inte sniken ;)

Ha en fin helg!

Josefine

Haha vilken rolig bild!! ;D

VERONICA - fashion blog

Herregud så sann bild haha! :) Ha en uuunderbar fredag och en kick-ass grym helg! Kramar!

Anonym

Sv ja det ska bli riktigt skönt med en lugn helg var längesen jag hade en lugn helg

Anonym

Sv ja det ska bli riktigt skönt med en lugn helg var längesen jag hade en lugn helg

milina.blogg.se

så sann bild haha!

Jossan

Åh vad drygt att sovmorgonen gick till spillo haha :(
sv; Håller med! :)

Malin

Sv: Vad kul. :)

Hoppas du får en fin kväll! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh, jag hatar när det blir så. När man måste gå upp lite tidigare och sen blir det inte alls som man tänkt sig...

NICOLE

Woho :)

SV: eller hur!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: