Fruitinspo ~

 
Godmorgon! Jag ska strax sticka iväg till jobbet, där jag jobbar 8:30 - 16:30.
När jag jobbat klart så ska jag hem till min far ett par timmar för att planera lite inför kalas/fest.
Så det lär bli en lååång dag!
 
Vad ska ni göra idag?



Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; åh hihi tack! <3

Julia Müller-Sandvik

Hoppas att det blir en häääärlig lång dag i alla fall :D Jag tänkte dammsuga, vilket jag inte gjorde igår (fågelfrön överallt ;) ) och så tänkte jag panta burkar ^^ KUUUUUL...

Alice

Noom!
Jag ska städa, baka bullar till mamma och kanske möblera om mitt rum ^^ha en bra dag!

Emilia Sjödin

Hej jag har startat en frågestund på min blogg som är om cancer, min mamma och mormor som dog i cancer. Jag skulle bli jätteglad om du vill ställa någon fråga då det blir som en bearbetning för mig. För du vill väl att jag ska må bättre? KRAM!
http://emiliasjodin.blogg.se/2014/october/fragestund-om-cancer-mamma-och-mormor.html#post-comments

Caroline

Mums, älskar frukt och bär!

Va mysigt att planera inför kalas! ^^

Linn

så gott att jag blev så sugen! :D

NICOLE

Musmigt!
Lycka till på jobbet :)

Kajsa-Stina

Så gott med frukt alltså! Så jävla gott helt enkelt haha! Har du nån favorit bland dessa godsaker? :)
Kul med planering av fest också!

sv: Tack snälla! Jag älskar inredning och möblering. Helst blanda gammalt med nytt då det får en fin kombination tillsammans tycker jag :)

Tack<3 Betyder mycket att du tycker det!

amanda

åh gud vad gott :D

Nelly

Nejmen vad gott! :3
Och härligt med jobb :) Själv är jag ledig idag och ska ut på en shoppingrunda med ett par kompisar ^^

Catrine

älskar frukt!! ser så mumsigt ut :D va kul med festplanering! kran

CECILIA

såå gott!!

sv: tack :D
KRAM!

Sa

Åh vad häärliga bilder :) Älskar hur frukt kan vara så vackert :)

Linn

muums så gott de ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: