Fullt upp ~

.

Hej på er! Idag har jag jobbat mellan 9 och 17:45. Stängde på förskolan idag, så nu är jag rääääätt så trött. Så jag ska nog snart krypa ner i sängen och sova tror jag. Imorgon är det full rulle hela dagen. Startar igång den med att köra Marie och mina syskon till Skövde, sen ska jag förbi Mekonomen för att köpa kylarvätska, som bara finns där.. Sen ska jag hem, packa väskan och sen börja göra mig iordning för Linas halloweenfest. När jag är klar så skjutsar mamma mig till Vara där jag möter upp Lina och åker ner till Göteborg med henne.

Ska ni fira halloween imorgon?



Celine

Åh den där pumpan såg lite creepy ut!

Linda

det är väll helt olika vad man tycker, vad som är perfektion för mig kan ju vara fult för någon annan :)

Linda

eller så är alla perfekta? varför är alla så rädda att säga att alla är det? det är inget fel att vara perfekt.

Linda

eller så är alla perfekta? varför är alla så rädda att säga att alla är det? det är inget fel att vara perfekt.

Madeliene

- hoppas du får en trevlig helg! :)

NICOLE

Kul med halloweenfest :D Vad ska du vara?? :)

zeb

Kul med Halloween-fest. Hoppas ni får trevligt!

NICOLE

SV Tack!
Jaha okej vad kuul :D

Life of Johanna

Förstår du är trött :)

moniki.blogg.se

tack så mycket!

Sandija - fotografi

sv. taack, fina du! :)

linnea

det blir halloweenfest för mig imorgon :)

My Fredblad

Låter som en full dag! Vad ska du med en sån till? :)

CECILIA

sv: tycker jag med :)
KRAM!

amanda

hahahah skön bild :P

KassandraPalma

jag kommer troligtvis inte fira halloween :)

Catrine

oj vad mycket! va roligt med halloweenfest :)

Kajsa-Stina

Så kul med halloweenfest! Har du bestämt vad du ska klä ut dig till också? :)

sv: Visst är det gott med smoothie! Älskar det haha. Så läskande och fräscht liksom :D

Emma Grann Fotografi

Haha men vad söta!!

Caroline

Härligt med halloweenfest!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var riktigt roligt faktiskt! Och jag hade galet mycket träningsvärk dagen efter.. helt sjuk! :p Kul med halloweenfest, ska ni vara utklädda också? Jag ska också på halloweenfest ikväll, är så taggad :D

Flisan

sv: jora de e mkt bättre med mig, jaha usch då :/

Alice

Åh vad roligt, hoppas du får en bra halloween!

MATILDA

Jag firar aldrig halloween :p

Brad

Hahaha cool pumpa

maria at inredningsvis

Den pumpan va i särklass den roligaste jag sett haha :) hoppas att du får en fin helg.

Ny post ute....härlig Ekologisk hudvård :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: