Jag är inte bitter!!! ~

Hahahahahhahajaajauh

Jaha.. Ska till läkarn vid halv elva idag. Det här blir ju inte bättre precis..
Igår hade jag så ont i ena örat att jag inte kunde sova, jag hade något som kändes som en sträv klump i halsen.
Idag har jag fortfarande jätteont i örat, klumpen känns lite mindre men jag har sjukt ont när jag sväljer. Jag kan knappt vrida på huvudet för då gör det ont vid sidan av halsen för där är jag så öm.

VAD ÄR DET HÄR???!

Återkommer senare med min mystiska diagnos.



Kajsa-Stina

Usch vad jobbigt det låter som du har det. Hoppas det går bra hos läkaren idag och att dom kommer fram till vad som är problemet. Ska själv till läkaren idag klockan 3 så vi får se hur det går :S

sv: Det var jättegott verkligen! Ska absolut besöka det stället igen :)

Haha det har du rätt i. Det är inte kul när barnen inte lyssnar på en och gör som man säger utan kör efter sina egna regler ;)

Madeliene

- Hoppas du blir piggare snart gumman! Inte kul att vara sjuk, hoppas du kan få något för det så du blir pigg och orkar med saker igen! :) KRAM

SV: ja eller hur!:)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men vad tråkigt. Hoppas du hamnar hos en bra läkare.

MALIN

Svar: Men haha, jag tycker faktiskt sconesen är finare om dom ser lite slarviga ut!

Anonym

Sv: jag var super nervös först men det släppte fort hehe :)

Pauline

nej vad jobbigt, hoppas det blir bättre!!

haha känner så igen mig i bilden!

Emma Grann Fotografi

Oj! Lycka till! :)

♀ THE REVOLT ♀

Trodde det var någon konstig öroninflammation när jag läste detta inlägg :o men sen såg jag i inlägget ovan att det var halsfluss :o

Men Krya på dig!

Och bilden är typ riktig mig ... tragiskt nog, haha x)

Ronja

Hoppas du börjar må bättre! Och haha, bilden är bäst!

Ida Lindborg ♡

ååh gud vad jobbigt! hoppas du mår bättre snart!

Sv: Fina du, håller med dig ♡
tack så jättemycket! :D

lina

Saknar tiden då man kunde tvinga sin mamma att ringa vårdcentralen och prata med dem, hon överdrev alltid så de tog en på allvar. Jag gör inte det och får som svar tillbaka återkom om det inte blir bättre!

lina

Saknar tiden då man kunde tvinga sin mamma att ringa vårdcentralen och prata med dem, hon överdrev alltid så de tog en på allvar. Jag gör inte det och får som svar tillbaka återkom om det inte blir bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: