Jobbelijobb ~

Kissemiss från Turkiet

Godmorgon! Sitter just nu i köket och har målat naglarna. Väntar på att detta ska torka så att jag kan sätta mig i bilen och åka till jobbet. 9:00 - 16:00 är det som gäller idag. Efter jobbet åker jag direkt till min moster Valona, för lite häng. Vi har inte träffats på hur länge som helst, så det ska bli kul.

Jag ljög för er igår förresten, jag åkte aldrig och simmade för mitt kära sällskap kunde inte följa med. Får satsa på simhallen en annan dag helt enkelt. Kanske på fredag?? 

Nä, nu ska jag sätta på mig och åka.
Vad ska ni göra idag?




LIENE

sv: ahaha, okej, den känns lång första gången särskilt.

Ha en toppen dag! Min dag med kompisen är inte planerad ännu.

Julia

Söt katt :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, det är så jobbigt med alla hemlösa katter utomlands. Man vill ju rädda alla.

Flisan

Sv: haha ja :P
Vilken hemsida/företag har du sökt via? När och vart skulle du vilja åka? :)

Anita

Lycka till på jobbet ! :D

Photo by E M E R E L L A

Vad söt katt.. :)

Liza Ludvigsson

Så söt katt :) Hoppas att du får en jättebra dag!

ami

man kan ju fara och simma själv? :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Men så söt!

Elin

Det har jag!

Haft en bra dag?

Emelie

Hoppas att din dag var riktig bra! Låter kul att träffa moster ^^

Viktoria Eriksson

så söt! :)

MADDISENJ.SE

Sicken sötnos :D

Tea

SV: Åhh men sötnos, taaack så mycket!! :D
Ha en fortsatt fin kväll, kram på dig! <3

Flisan

Sv: jaha okej najs jag vill typ åka i maj till USA är planen hehe :P

elin

Härlig blogg! Har frågestund på min blogg nu, kika gärna in och ställ en fråga! Eller varför inte lämna en kommentar och ge tips på vad du tycker att en bra blogg ska innehålla? Tack:)

elin

Härlig blogg! Har frågestund på min blogg nu, kika gärna in och ställ en fråga! Eller varför inte lämna en kommentar och ge tips på vad du tycker att en bra blogg ska innehålla? Tack:)

Selina

Mysig misse!

Linn

aw så söt katt ;D

CECILIA

vilken sötnos!

fashion

Såå sööt katt! :)

Ida - foto & häst

så söt katt!
sv; åh tacktack ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: