Lotter ~

 
Det är inte ofta jag köper mig en lott eller två för att spela, men idag när jag var inne på Pressbyrån en snabbis för att hämta ut ett paket så kände jag bara för att köpa två tianlotter. Skrapade dom i bilen och vann 60kr!
Svängde förbi Coop och växlade in dom mot nya lotter, som tyvärr inte gav något alls. Jag får med andra ord köpa lotter på pressbyrån i fortsättningen!

Nu ska jag värma på lite mat och sen sätta mig och kika på serier :D



Rebecca

Kul att vinna! :D

Anna

Varför kan man aldrig få högvinsten för? :)
Svar: Ja, men gör det. Den är bra!

Caroline

Älskar att skrapa, vi brukar köpa några gånger i månaden ^^ Tycker mest om den som heter Trissammans :D

CECILIA

har ALDRIG tur när det gäller sånt, vinner aldrig!!

Emma

Att vinna nya lotter är bättre än inget, kul o se hur länge man kan få ut nya :P

Linn

oj va kul :D även fast de kanske inte är så mycket pengar så gick du iaf plus o alltid kul att vinna ;D

Flisan

Sv: ja eller hur :D

Hanna Victoria Sahlqvist

Alltid kul att vinna :)

Sofia

vad kul att vinna lite!! :)

natalia

Ja visst kan man ha tur ibland? Har dock aldrig tur i sånt haha ;)

Erika

Kul när man vinner :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag köper typ aldrig lotter hihi, men ibland är det spännande att skrapa en eller två;)

Madeliene

sv: ja verkligen!
Vill du göra ett bloglovin byte? :)

Emma & Julia

Spännande :D Ha en bra kväll, kram! /Emma

Ida Lindborg ♡

Så roligt!

SV: hihi kul och höra! :D Kram

Julia

Haha har nog aldrig vunnit mer än 25kr :p

emelie andersson

sv: ja det är så mysigt och alla traditioner som man har :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Kul med vinst! Men tråkigt att du inte vann andra gången också.

Life of Johanna

Grattis till vinsten :) Man köper alltid nya lotter för vinsterna och vinner aldrig något!

Ja det var underbart och se vår bebis :) Går inte sluta och titta på bilderna :)

NICOLE

Kul med en liten vinst :D

SV: ja tack, det gjorde det allt :)

jaha okej, vad roligt! =)

Petra

sv ja det ska bli riktigt skojigt

Annie

Så kul att vinna :-) hihi

linnea

åh jag brukar aldrig vinna på lotter, haha :D

Ida

Haha, alltid när jag köper lotter så vinner jag typ samma summa som jag köpte lotterna för ;)

Kajsa-Stina

Det är så kul att få vinna en liten slant på lotter tycker jag. Själv så köper jag aldrig lotter till mig själv men typ på jul och sådär så kan jag få en del lotter ibland. Har dock inte vunnit nån storvinst ännu haha. Men pappa hade tur att skrapa fram 1000 på en trisslott en gång och så blev det x 10 så han alltså fick 10 000. Det var lite kul tycker jag! :)

sv: Ja visst är frukost gottigt! Vad brukar du äta till frukost? :D
Åh tack för tipsen på serier. Ska kika in allihopa haha! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh nice


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: