Naglar part 3 ~

 
. . . .  | via Tumblr Girly stuff | via Tumblr
Tumblr Pin by Gabby Marcott on Beauty | Pinterest
Nail Ideas: Heart Strings! ~ The Polish Well express yourself ♕
Purity | via Tumblr Purity زكية | via Tumblr
Purity زكية so cute | via Tumblr



Ida Lindborg ♡

Fiint :)

Sv: hihi ja visst är hon söt :D

Henrietta

Ååh vad fina! Älskar tvåan och fyran! :)

Erika

Så himla fina :)

Viktoria Eriksson

snyggt! bra inspo :)

zeb

Fin inspo!

Flisan

sv: ja :)

najs inspo :D

Tea

Så najs inspo! :D

SV: Åh men tack så hjärtligt fina du, blir så glad!! :D
Ha nu en riktigt härlig kväll, kramkram! <3

carolines

SV: Men vad bra! Menade absolut inte att trampa dig på tårna eller någonting :) hoppas du har en fin onsdag! :)

Pauline

aaah jag vill måla mina nagalr, men får inte ha nagellack, jobbar inom vården.

linda

sååå snyggt.!

LINNEA

Älskar de vita naglarna med guld detaljer, looove. Önska jag va så pillig och bra på sånt där.. Haha

Julia

Snygga :)

MADDISENJ.SE

Så mycket snygga naglar!

linnea

snyggt med massa glitter! :D

Emmy

Så fin nagelinspo :D

sv;
Förståår det och kommer säkert att sakna höstloven när jag slutar ha dem! Försöker därför att njuta fullt ut nu hehe.

Emelie Andersson

Åh vilka snygga naglar på alla bilder.. Önskar jag hade fina naglar och tålamod att måla de snyggt, men det har jag verkligen inte tyvärr ;)

moniki.blogg.se

Riktigt snyggt, gillar särskilt de näst längst upp till höger!
Sv: tack så mycket!

Sandra

Måste bli bättre på att underhålla mina naglar så att jag också kan göra dem såhär fina :)

hanna

men ååååh så fina !!! love it!

Ronja

Snyggt!

Sandija - fotografi

snygga naglar! ;D Love it!
Hoppas du har haft en bra dag! Kram :)

Rebecca

Snyggt!

carolines

Snyggt! Önskar jag var lika tålmodig & kreativ så man orkar hålla på med sina naglar så pass mycket! :) Mina är så korta så inge roligt då hehe.

lianass.blogg.se

Meeen sååå snyyggt!!

LIENE

Så fina!

Josäfin Andersson

åhhhh så galet fint alltihopa! Själv kan jag inte ens måla en färg utan att hälften hamnar utanför haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: