Nya mobilskal?

Har en massa gamla iPhone 4s skal, som jag inte längre använder då jag har en ny mobil.
Tänker därför sälja av dom och slänger ut dom här :)

 
Skalen kostar 10kr styck och jag kan skicka dom, men då står köparen för frakten (ca 12kr för ett skal).
Är du intresserad? Skicka iväg ett mejl till [email protected] :)

Jag har även ett iPhone 5s skal, som jag säljer då jag inte gillade det.

Skalet kostar 50kr och är knappt använt.



LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

6 och 13 var snygga! :) Har dock ingen iPhone längre.

Hanna

Vad fina skal synd bara att jag har så många.. :)
Sv: Ja att han är! :)

MADDISENJ.SE

Oj så många skal :D

VERONICA - fashion blog

Gud så snygga skal!! :) Hoppas allt är bra med dig! Ha en fin torsdag tjejen, kramar!

Liborius

har redan för många skal, haha:)

Viktoria Eriksson

så fina, har tyvärr inte iPhone.. :/
kram

Robex Lundgren

snygga

Emma

sv; De är sjukt härligt :)

Hanna Andersson

Smart, ska nog också ta och sälja några av mina skal som jag knappt aldrig använt :)

Nelly

Så fina skal :3 Passar tyvärr inte min mobil, men hoppas att du får sålt av dom! ^^

♫♪ sandra

många snygga skal!

Boel

Åh så söt :D
Sv: Väldigt :)

Linn

väldigt snygga!!

Kelly

Snygga! :D

Caroline

Många fina skal, synd man har samsung :3

Anita

Fina :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: