Resultatet från Makeupstore ~

 
Hej! Vi hade en riktigt rolig eftermiddag hos makeupstore. Vi fick lära oss både det ena och det andra knepet för att få den perfekta partymakeupen. Jag hade en lila tråd i min sminkning medans mamma hade en brun. Nöjda och festliga begav vi oss därifrån ungefär 2,5 timme senare. Jag hade först inte tänkt att köpa något mer än bara en ögonskugga eller två, men jag kom hem med både primer, foundation och solpuder. Något som jag aldrig tidigare i hela mitt liv ägt (bortsett från primern), då jag aldrig ansett att jag behövt det. Två ögonskuggor (eyedust) fick följa med hem också, en guldig och en lila.

 
Jag är mer än helnöjd med dagen, så ni som har ett presentkort på denna sminkupplevelse, UTNYTTJA DEN! Ni lär inte ångra er. Man behöver ju faktiskt inte köpa något efteråt och vad har ni att förlora?
3 roliga timmar tillsammans med någon där ni lär er någon ny och spännande sminkning är ju vad som väntar!

Nu ska vi strax äta mat här hemma, sen ska jag kika några avsnitt av någon serie.
Vad har ni gjort idag? :)



lina

Fint! verkar roligt :-)
SV:du inte jag heller, får det att låta som man är döende eller ngt!

Julia

så kul :)

natalia

Men gud vad kul och vad fint det blev :D

Pauline

vad kul! :)

Madeliene

- fin du är! :)

SV: tack gumman. <3

natalia

Det är bara bra med mig :D

NICOLE

Åhh älskar Make up Store!! Svårt att gå därifrån utan en påse och lite produkter ;)

SV: tack snälla du :D vi är så nöjda!

emelie andersson

sv: tack så mycket finis :D

Erika

Vad snyggt :)

Alice

Åh vad roligt! jag ska faktiskt på en sån där entimmes privatsminkkurs venevaddetheter imorgon :D

Madde

Jag jobbar med exakt samma sak fast jag kommer hem till dig där du kan bjuda hem vänner/familj och testa produkter fast helt gratis! :)

Sv: Ja haha men nästa biobesök blir nog inte en skräckis heheh!

moniki.blogg.se

fin header!

Life of Johanna

Vad fin du blev och man köper alltid mer än man tänkt haha! :)

Nelly

Härligt att det var så lyckat och så fint det blev :3

Ida - foto & häst

åh så roligt och snyggt! :D
sv; jaa de är det verkligen :') Har spelat 2:an, 3:an och nu 4:an. Har alla sims förutom 1:an, då jag typ var 2 år när de släpptes haha :'D
Men de är verkligen bäst, ligger mig varmt om hjärtat haha!

Alice

sv: den är från Åhlens, hittade den bland julsakerna i fredags då den lär ju finnas kvar ;)

moniki.blogg.se

ja , jätte gott :)

Ida Lindborg ♡

åh roligt, snyggt!

Sv: tack så mycket! :D

Josephine - Living in London

Sv; åh, tusen tack! :D

Sara

Lät jätte roligt :)

milina.blogg.se

vad roligt! :)

Sofia

Vad fint :D

Elin

Fint det blev! :)

Mizca

Svar: Ja, det måste det ju faktiskt vara, för annars utgår ju vinsten och det är ju inte meningen, jag vill se en glad och lycklig vinnare!

Julia Müller-Sandvik

sv: Låter sweet, tyvärr stämmer det inte ^^ Men spela roll.

Du blev jättejättefin :D

Kajsa-Stina

Så fin sminkning och att ha ett tema att gå efter liksom :D
Så kul att lära sig sminka sig! Jag var själv på en make up utbildning förra året och blev sminkad. Dock så lärde jag mig inte speciellt mycket eftersom man blundar under själva utbildningen när dom sminkar en haha :(

sv: Absolut! Älskar att variera mig och testa på nya smaker och kombinationer :)

KassandraPalma

snyggt!

Tea

Så himla roligt och snyggt!! :D

SV: Hihi japp, får mellanmjölk är faktiskt blå ;) fast har sett gröna i vissa affärer här också haha :D
Ha en riktigt fin måndag, kram!<3

jonna

så roligt! och vad fin du blev :)

Elin

Fina du!

Matilda - Skönhetsblogg

så fint, och vad mysigt det låter :)

Selina

Finis!

Emelie Ekman Lindqvist

vilken fin sminkning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: