Shower ~

 
Godmorgon! Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och starta igång den här veckan!
Idag står en hel del saker på listan, ska få undan lite grejer från rummet, packa väskan och sen även hinna åka iväg och jobba 12-17.

I helgen som varit så sov jag över hos min far då jag var barnvakt åt mina småsyskon.
Vi poppade popcorn och kikade på Hungerspelen. En mysig kväll helt enkelt.

Vad gjorde ni i helgen?



Elin

Eller hur:)

Vad jobbar du med?;)

Boel

Mysigt ^^
Och så sann bilden haha!
Sv: Tack :)

natalia

Haha så sant citat! Hoppas du får en fin måndag :)

Tea

SV: Åh men tack så mycket fina fina du!! :D
Ha en riktigt fin måndag nu, kramisar! <3

Emma Grann Fotografi

SÅ SANT!

Emma Grann Fotografi

SÅ SANT!

Elin

Aha, vad roligt! Har du jobbat där länge?

Julia

såå sant haha :p

Elin

Skönt med dusch!

fashion

Sant! :D

ll

så sann bild

Kajsa-Stina

Skönt att starta dagen med en dusch! Själv så ska jag hoppa in i den nu haha :)

sv: Tack snälla. Jodå samtalet gick bra så det känns skönt. Var orolig innan ( som jag alltid är ) men det visade ju sig att det gick kanoners!

Hur mår du själv idag? :)

Liborius

citatet passar väldigt bra in på mig haha:D

Petra

s nä vad träligt

cassandra gigel

sv; Tack! :)

Ha en bra kväll!

VERONICA - fashion blog

Sååå sann bild! Är ju exakt så! :) Ha en underbart start på veckan! Kramar fina du!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hungerspelen är bra! :) Gillade första filmen bäst.

Petra

hoppas du har haft en bra start på veckan kram :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Bilden är ju verkligen så sann!

MADDISENJ.SE

Haha håller med bilden :D

Flisan

sv: ja iaf när det går bra haha :P

Erika

Så trevligt, hungerspelen är bra :)

Viktoria Eriksson

haha, känner igen mig! ;)

Celine

Haha jag vill alltid gå in i duschen men aldrig gå ut!

Elin

Haft en bra dag?

Madde

The hunger games är sååå bra :D
Sv: Ja jag hoppas att det gick bra också hahah

Anna

Ja, ibland kommer man ju inte ur duschen när den är så varm och go :)

Svar: Tack snälla!

Nelly

Haha, sann text! xD
Det låter som en mysig helg ^^ Själv har jag haft filmkväll, besökt en höstmarknad och tagit långpromenader :)

Emma

Åh alldeles för längesen man åt popcorn, kanske ska ta o göra de i helgen :)

Madeliene

- Var på fest i lördags, annars tog jag det bara lugnt! :) kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som en mysig helg:)

Linn

haha älskar bilden så sant!

H a n n a S a h l q v i s t

Bästa citatet ever haha!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var otroligt gott :) och vilken rolig bild! Precis så är det :p haha!

emelie andersson

bilden är så sann ;)

-

Hahaha den där bilden är såå klockren! :) Ha en bra dag!

Ida Lindborg ♡

hahah såå sant!

Sv: hihi ja hur kul som helst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: