Unicorn ~

 
Hej! Nyss hemkommen från min moster, blev en lång visit där.
Nu är jag så trött så jag ska strax hoppa i säng. Fick jobb imorgon också, men då är det stängning så då slutar jag inte jobba förrän 17:45.. Dock är det sista arbetsdagen för den här veckan, då jag är ledig på fredag.
Jag ska nämligen ner till Göteborg på fredag eftermiddag och stanna kvar där tills på söndag.

Vad har ni gjort idag?



Petra

sv ja det är så himla gott
hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra dag kram

Anna

Härligt med en liten helgtripp! Särskilt hit till bästa Göteborg ;)

Svar: Ja, jag älskar dem! Köpte dem på vägen hem idag :)

linnea

skönt å vara ledig fredag :D

Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Skönt att slut 17:45 :) Andra slutar 00:30 imorgon :P

Kajsa-Stina

Trevligt att hälsa på moster. Jag har själv en bra relation med min :)
Skönt att få vara ledig imorgon också :)

sv: Ja det förstår jag. Det måste vara jättekul :)

Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha, söt bild!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, nja kul och kul. Mest mysigt. Vi åkte egentligen bara båt hela tiden. Den turen vi hade bokat så har man bara 1 timme i land sen åker man hem igen;) Men vi åkte ju enbart för att köpa pappas present:)

Hanna

Vad söt bild! :D Igår firade jag att jag varit sambo med min pojkvän ett helt år, sen for jag hem till mina föräldrar där jag ska vara tills imorgon :)

Julia

kul att åka till göteborg :)

Åsa

Vilken söt bild!

Sv: Kul att du tyckte om de!
Kram

Pauline

haha vilken söt bild!

Flisan

Sv: via sts :P

Madde

Ja det är faktiskt riktigt roligt :D
Hoppas du får det roligt i Göteborg!

VERONICA - fashion blog

Gud så söt bild!! :) Ha en fin torsdag tjejen, kramar!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Haha, dör... bilden... HAHA

elin

åhh bilden <33

Cornelia

sv: Tack så mycket!

Åh har också den bilden, haha så klockren! :D

Liborius

roligt med Göteborg:)

Celine

Gud så söt bild haha!

natalia

Jag har typ bara vart i skolan och pluggat ;)

Charlotta Hägg

Sv. Det låter ju galet bra!! Måste nog ta och se den :)

Härligt med Göteborg! Vad ska du hitta på där? :) KRAM!

Erika

Vad roligt :)

sv. Får nog göra det!

Boel

Åh så underbart söt bild :D

Sandra

vad jobbar du med? :)

Svar: Jag kan inte svara på din blogg. Men jag jobbar som vikarie på förskolor :)
Kimmey :)

milina.blogg.se

haha söt bild! x)

Anita

Härligt att åka till Göteborg :-)

Caroline

Va roligt att åka till göteborg! :D Hoppas du får en grym helg!

fashion

Söööt bild! :D

Ida - foto & häst

vilken söt bild! :'D
sv;ja det är den verkligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: