Dont be hard on yourself ~

Min fina syster, för 4 år sen.

Hej på er! Jag har liiiite bildbrist, som ni kanske märker.
Jag ska försöka få in bilderna från Turkiet så att jag kan visa er några bilder från resan.
Annars händer inte så mycket idag, ska in till stan och hämta min kappa (på kemtvätten) som katten kissade på förra veckan. Städa lite till och sen bara ta det lugnt ikväll.

Vad ska ni göra idag?



amanda

så söt!

Julia

söt bild :)

Flisan

sv: ja eller hur :)

OLIVIA

åhh gulli!!

sv: hihi tack :D
kram♥

CECILIA

sv: blev din 74:e följare! :) vilket nummer blev du? :)

Jennifer G Sassi

Åh hur söt hon är!!
Helgen har precis börjat några planer , något roligt som ska hända?
Jag önskar dig en trevlig fortsättning! :)

VERONICA - fashion blog

Gud så söt bild!! :) Ha en sån fantastisk helg, och en underbar fredag. Kramar tjejen!

Petra

hoppas du får en härlig fin helg

emelie andersson

sv: ja jätteskönt :)
hoppas att du får en fin fredag :D

Elin Sundberg

sv: tack så mycket :)

Elin

Vad gör du ikväll?

Linnéa

Gud vilken söting <3

LIENE

Man behöver ta bara lugnt också :)
Jag har med gjort det. Ätit lite choklad, nötter och lyssnat på musik bara.

Life of Johanna

Vilken härlig bild!

V I L M A L A ♔

Såå fin! Jag ska shoppa hade jag tänkt :D

Solin

SV: Tack snälla!:D

fashion

Super sööt! :D

Ida Lindborg ♡

åh så söt :D

Sv: Tack så hemskt mycket!:D ♡

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh så söt!

hanna

hehe nä det kan jag förstå ;) jag var inte särskilt glad över allt plugg var tvungen att göra, men nu är den tentan över i alla fall !:D

Viktoria Eriksson

Så söt bild :)

Emelie

Härligt med en lugn dag (:

Tea

SV: Åh men tack så mycket finaste du hihi! :D
Ha en fortsatt fin kväll, kramis! <3

Boel

Åh vad söt bild :)

Sv: TAck!

Hanna Andersson

Åh vad söt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt härlig bild :)

amanda

hoppas din helg varit bra!

Julia Müller-Sandvik

Hoppas all kattlukt försvinner ^^

Selina

Söt!

Anita

Söt bild :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh fy. Hoppa kattkiss doften går bort. Den brukar ju sätta sig. Vår granne har katter och så fort hon öppnar sin dörr stinker det kattpiss i hela trapphuset - vidrigt!

Åsa

Vilken härlig bild!

Sv: Tack!
Kram

cassandra gigel

sv; tackar :)

ha en bra dag :)

Liborius

själv städade jag idag^^

KP - träning

Så söt! :)

Bara tränat idag, mycket mer än så händer inte. :)

KassandraPalma

åh vilken härlig bild!

MADDISENJ.SE

Åh tack så jättemycket för dina fina ord <3 Vi är väldigt glada över det lilla livet som växer i mig :D Hoppas du fått en fin start på den nya veckan! Kram

Ida Lindborg ♡

så söt hihi :)

Sv: Tack så hemskt mycket!:D Kramar ♡

hjjonsson.blogg.se

Söt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: