Gymmet innan jobbet ~


Godmorgon! Sitter just nu på jobbet och väntar på att klockan ska bli halv, så att jag kan börja jobba. Gick upp halv sex imorse för att hinna med gymmet innan. Kan ju inte direkt påstå att jag var pigg, då jag inte somnade förrän vid halv två inatt. Så det blir tidig sänggång ikväll med andra ord.. 

Körde iallafall lite intervallträning på löpbandet och sen tränade jag axlar och rygg. Något som var riktigt skönt var att jag var själv till större delen av tiden när jag var på gymmet. Rätt skönt för då kan man koncentrera sig på sitt utan att bli distraherad av alla andra.. 

Nä, nu ska jag sluta tjata och börja jobba. 8:30-17:00 står på schemat idag. 

Vad ska ni göra idag?





Ida - foto & häst

åh duktigt att gå upp till gymmet innan jobbet, skulle jag aldrig klara haha :')
sv; taack finis ❤

Tea

Åh vad du är duktig !! :D

SV: Hihi jag håller verkligen med dig! ;)
Ha en fortsatt fin måndag, kraaaam! <3

Emilia Sjödin

vad duktig du är som orkar träna så tidigt :)

Liborius

grymt!!

natalia

Härligt! :D

Anna

Starkt av dig att ändå gymma då, trots att du sovit så lite.

Svar: Ja, jag tror och hoppas det :)

Ha en bra dag!

Emma Grann Fotografi

Duktigt! :) Skall själv till gymmet ikväll!

Anita

Hurtigt!

Angus

Duktig du är! Jag ska amma! :) det blir mansuper smal på ;)

Johana Duggin

vad duktig du är :D!!

Julia

Skönt med lite träning :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Nice


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: