Kramp i magen ~

4 bilder från Grekland, 2013.

Godmorgon! Ligger för tillfället fortfarande i sängen, med en hungrig mage. Dock tänker jag skylla min sega morgon på att jag vaknade upp med kramper i magen, så jag kunde knappt ta mig ur sängen. Nu känns det dock som att dem gått över, så jag ska strax pallra mig ur sängen och äta lite frukost.

Funderar på om jag ska försöka ta mig till gymmet idag, var ju ett tag sen sen sist. Men vi får se, har faktiskt lite träningsvärk i benen från igår.
Annars har jag inga större planer för dagen, fortsätta skriva på mitt brev kanske..

Vad ska ni göra idag?



Emma

Usch, hoppas du slipper kramperna resten av dagen! :)

Ebba

Svar: ja riktigt kul :)
Härliga bilder! Åker med mina föräldrar till flygplatsen just nu för dom ska till Grekland ;)
Kram

Michaela

SV: ❤❤❤❤❤

Cornelia

sv: Tack så mkt :)

Alina

sv: Tack! :)

Pauline

låter jobbigt

CECILIA

åh, vilka fina bilder!!

natalia

Plugga...plugga..plugga :(

Linnéa

Åh, älskar alla vackra byggnader i Grekland, så mysigt <3

Nelly

Fyfasen för kramp i magen - tur att det gick över! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Min mage har också varit lite knas den här veckan... Jag vet inte varför, den gör ont och krampar och ibland svider det i magen... :(

VERONICA - fashion blog

Åh vad vackert! :) Ha en underbar fredag och en extremt härlig helg! Kram!

Viktoria Eriksson

Ush så tråkigt med magen! Hoppas det blev bättre! :) Fina bilder!

Ida - foto & häst

så härligt bilder! men åh vad jobbigt med magen, inte skönt!!
sv; tack så mycket :D

Karpis :D

Härliga bilder!:D

fashion

Fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: