Stay positive ~

 
Hej! Kvart över åtta ringde min telefon imorse, då var det bemanningsenheten som undrade om jag kunde tänka mig att jobba idag. Så mellan 9:30 - 17:30 har jag jobbat, på en helt ny avdelning. Dock har jag varit på själva förskolan och jobbat tidigare. Så det var ändå ganska skönt att komma tillbaka till "samma" ställe.

Jag ska alldeles strax sätta mig och kolla på det nya avsnittet av Awkward som kom ut idag, som jag längtat!
Någon annan som kollar på det?
 
 



Nelly

Härligt med jobb! :)

Liborius

härligt med jobb:)

Petra

sv håller med dig

LIENE

Tack :D

Har du ny header?
Den bilden på hjorten har jag ritat av :D http://lifefromwithin.blogg.se/2014/august/fardig-teckning-hjort.html#comment
Fast jag fick till lite annan vinkel.

emelie andersson

sv: åh tack, kul att du gillar det :D

Anonym

Kul att få jobba lite :)

Anita

Fina bilder !

Ida Lindborg ♡

åh måste med se det senaste awkward!

Sv: Tack tack tack tack! :' Dkram

Liborius

sv. men åh tack:) Hoppas du får en fin torsdag!

Elin

Jag gör inte så mycket... myser och fixar lite hemma bara.:) Själv?

ami

Men jobba är väl inte så trist, extra cash på kontot! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: