Dags att starta igång denna jobbvecka ~

Untitled
 
Godmorgon! Just nu sitter jag på bussen påväg till jobbet. Jag har varit lååångledig fram tills idag, så det är väl ganska dags för mig att också komma igång efter ledigheten. Jobbar mellan 7:30 och 16:30 idag, så det är ju inget kort pass direkt. Men vad gör det egentligen? Jag gillar mitt jobb, så jag ska inte klaga.

Annars har jag inte så mycket inplanerat idag, får se lite hur trött jag är när jag kommer hem.
Vad ska ni göra idag?



Oslofru

Hoppas du får en fin dag på jobbet :)

NICOLE

Hoppas jobbdagen går bra :)

NICOLE

Hoppas jobbdagen går bra :)

patriciac.blogg.se

Lär vara lättare att ta sig till jobbet om man nu faktiskt gillar sitt jobb:)

Alice

Kämpa på!
Jag har absolut inte planer idag ^^

Flisan

sv: hehe :P

det är jobb som gäller för mig idag oxå :P

Malin

Skönt med långledighet :) tur man kommer fort in i rutiner igen.

Mikaela

Skönt att du fått ha så lång ledighet :)

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/april/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment

Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

Alicia - Alicia And Stuff

Skönt med långledigt! Tur att du har ett jobb som du gillar, bara att kämpa på!
Kram! :)

milina.blogg.se

Hoppas du får det bra på jobbet!

Mathilda

Såg att du skulle vara au pair! Fasiken så roligt! :D
Hoppas även du får en bra dag på jobbet, jobbar till kl 17 idag, tråkigt när det är så fint väder :/

Linda

jo den e bra :)
hoppas du får en bra dag!

Linn Strömberg

Härligt att du gillar ditt jobb! Känns som att det är alldeles för många som inte gör det idag.
Jag har bara vilat massa idag, har lov så man måste passa på ;)

Erika

Härligt att komma igång igen :)

Linn

hoppas de blev en bra första dag på jobbet efter ledigheten! :D

amanda

Cool bild :D

Viktoria - Gravidblogg

Hoppas att du har haft en super bra dag på jobbet :)

cecilia

härligt att komma till en arbetsplats man verkligen trivs med :)

Boel

Hoppas du har haft en grym start på veckan :)

tommy

härligt =)

Sandra Lundin

Men ååh, så söt illustration :)

corneliaeriksson.blogg.se

Ha så roligt på jobbet! :)

Malin Lindgren

Kul attd du trivs med ditt jobb,suger annars. Jag sommarjobbade på life förra sommaren och trivdes inte alls :/

Malin Lindgren

Kul attd du trivs med ditt jobb,suger annars. Jag sommarjobbade på life förra sommaren och trivdes inte alls :/

Malin

Hoppas du har en bra dag! :)

vanessa

Alltså wow vad det finns fina saker att utforska :)

Cecilia Johansson

Lycka till med jobbveckan!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: