Konstiga drömmar och packningslistor~

Travel is life.

Hej! Idag är jag ledig och har inte alls mycket inplanerat faktiskt. Jag fick gjort det jag skulle göra igår, så nu har jag fått svar på mina frågor ang. ambassaden även fast jag tycker att svaren är liiiite flummiga. Men så är det, antar jag? Tänkte att jag skulle slänga iväg ett mejl till tjejen som hade min intervju och ställa samma fråga till henne, så att jag verkligen är säker på att jag har rätt papper. Det skulle faktiskt vara rätt jobbigt att komma till ambassaden och ha med sig fel papper, känner jag.

Jag har hittat en app där man kan skriva ner sina packningslistor, så det har jag tänkt att göra idag.
Är smidigt att ha det på telefonen så att man kan dubbelchecka när som helst och se vad man har kvar att packa ner. Dock tror jag nog att jag kommer ha en packningslista på papper också, då jag är en person som ofta skriver listor. Men varför inte ha dubbelt upp? Då borde man ju inte glömma något.. Vilket jag är otroligt rädd för att jag ska göra då jag har haft flera drömmar som handlar om att jag ska åka till USA men glömmer massor av saker hemma. I ena drömmen glömde jag min kamera hemma och i andra drömmen glömde jag först min resväska så jag var tvungen att åka hem och hämta den och när jag väl kommer till flygplatsen så har jag inte ens packat väskan med undantag för lite underkläder.. hahaha
Så ja, jag är lite rädd för att jag ska glömma något.

Brukar ni drömma konstiga drömmar?



Sara Ekman

Haha jag har också sådana konstiga drömmar ibland :P

Ebba

Jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar :(

Svar: tack så mycket :)

Viktoria - Gravidblogg

Ja jag blev jätte nöjd faktiskt :)

Vad härligt att höra, jodå min helg har varit jätte bra också. Synd att helgen ska gå så fort bara :(

Anette Starby

För mig händer det att jag drömmer att jag är på flygplatsen och upptäcker att jag har glömt passet hemma! Jobbigt läge men skönt att det inte är i verkligheten :-D

Carolina Thoor

Vad jobbigt! Ja, jag kan också drömma sådana konstiga drömmar jag med! Drömmar jag själv knappt kan förstå haha! :)

Sv; Tack snälla :)
Kram

Josefine ♔

Men gud vad smart med en sådan app!! :o Nu reser jag ju visserligen inte så speciellt ofta längre, men ändå! ;)

Emma

Det kan komma konstiga drömmar ibland, kommer oftast inte ihåg dem! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, jag skulle verkligen ha svårt för att packa. Hade glömt hälften!

Emelie Andersson

sv: tack så mycket fina du :D

milina.blogg.se

Jag drömmer ofta konstiga drömmar!

NICOLE

Smart app :)

MADDISENJ.SE

Tack snälla för den fina gratulationen när vår dotter föddes! Har inte haft så mycket tid att svara på kommentarerna på bloggen innan men har läst dem allt eftersom! Hoppas allt är bra med dig <3

cecilia

skriver också alltid packlistor, är jätterädd för att glömma något, haha!

Erika

Vilken bra app!
och ja, jag brukar drömma väldigt konstiga drömmar.. alldeles för ofta. Haha :P

Anna

Smidigt att ta hjälp av appar ibland :)

corneliaeriksson.blogg.se

Jobbiga drömmar, stressande när man glömmer saker men hoppas att du får med dig allt :) Packningslistor är alltid bra!

Jag drömmer alltid jättemycket konstigt, och berättar för Johannes direkt när jag vaknar och brukar få till svar att jag är helt lost. Drömmer alltid så himla konstiga grejer, ahha!

Sanna Widman

SVAR:
Japp :)

Emelie

åh bra app! :)

Ida Lindborg ♡

Åh ja, drömmer ofta konstiga drömmar haha! sjukt men väldigt kul :D
vad skönt att vara ledig :)

Sv: Tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: