Ny vecka, nya möjligheter ~


Godmorgon! Precis som rubriken säger så går vi in i en ny vecka, vilket innebär nya möjligheter.
Jag jobbar än så länge måndag, torsdag och fredag denna vecka. Men mycket kan hinna ändras, så det återstår att se hur veckan ser ut. Idag är jag iallafall schemalagd mellan 7:30 och 16:30, vilket innebär att jag snart ska sätta mig i bilen och åka. Idag jobbar jag dock på två olika avdelningar, varav den ena har jag inte varit på alls så lite annorlunda blir denna måndag. Efter jobbet så ska jag hem och plocka iordning lite lådor som står i mitt rum. Jag och mamma var och sålde på loppis i helgen och det som inte blev sålt ska jag åka ner till Kupan (Second Hand) och skänka bort, då jag inte vill ha kvar det. Det är mycket av sakerna som bara har legat och tagit plats de senaste åren, så då är det ingen idé att spara det.

Men nu ska jag få i mig lite frukost innan det är dags.
Vi hörs!



Carolina Thoor

Ja, jag hoppas att det blir nya tag. Jag hoppas även att jag får sluta tidigare idag! :D

Sv; Ja, söndagen var bra tack! :)
Kram

Anonym

Sv: tack så mkt :D

Börjar du bli nervös inför att åka till USA då? :)

Beatrice Johansson

Så bra att skänka bort saker man inte behöver längre istället för att slänga dem!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Viktoria - Gravidblogg

Hoppas att det går bra på jobbet och att du får en fin Måndag :)

Emma

Jättefina bilder !
Hoppas du får en bra arbetsdag! :)

Sara Ekman

Ha en fin måndag :)

Skogsraah ☾

Wow, riktigt fina bilder!

Boel

Så extremt fina bilder!

Sv: Tack!

Alice

Fina bilder!

Life of Johanna

Så fina bilder
Hoppas det går bra och jobba idag :)

Jenny Karlsson

sv: Ja verkligen :)

Emma

Det är alltid bättre att sälja eller skänka saker som bara ligger! :)
Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Ida Lindborg ♡

vilka fina bilder :D

Sv: Tack så mycket :)

Linn

oj så fina bilder!!

Alicia - Alicia And Stuff

Vad jobbar du med? :)

Erika

Roligt att få vara på en ny avdelning :)

Linnéa

Vilka superfina bilder <3

my

Fina bilder :D

Josefine ♔

Ååå vilka fina bilder :D

♫♪ sandra

fina bilder :)

MATILDA ROSQVIST

så fina bilder! :)

Ida - foto & häst

så vackra bilder! :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Perfekt att sälja massa saker på loppis:)

Amanda Jona [SPONTAN]

Läckra bilder :)

sara

Fina bilder! :D

linah

åh va snygga bilder:D!

Annelie

så himla fina bilder! :)

Oslofru

Coola bilder :)

Emelie

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: