Onsdagsinspo ~

lite onsdagspepp..

Sitter just nu i sängen efter en lång arbetsdag, då jag jobbade mellan 7:30 och 16:30. Imorgon jobbar jag 7:30 till 16:00, så det är en rääätt så lång dag det med. Men jag ska väl inte klaga, jag är ju trots allt ledig på måndag då jag och mamma åker upp till Stockholm på söndag. Jag ska nämligen till ambassaden och ansöka om mitt visum på måndag samtidigt som jag och mamma får liite kvalitetstid tillsammans. Idag är det faktiskt bara 26 dagar kvar, så nu är det mindre än en månad kvar och nu börjar jag faktiskt bli liiite nervös.

Jag har tänkt att sätta mig och fortsätta plugga på mitt körkort nu, har hittat en så bra sida på nätet där man kan öva på just det "coloradiska" körkortet. Så det är min kvällsplan.

Vad har ni gjort idag?



Celine

Men åh så spännande!

Linnéa

Sååå bra quote :)

Koehler

DUktig du är. Själv har jag jobbat från 07:30 till 17:00 idag.. Haft sjuukt mycket att göra! :(¨

.Tack så jättemycket, känns jättekul att höra, kram!

Har förresten startat en fb grupp "Blog Update". Du kan länka dina inlägg där så att du får fler besökare. Hittills är vi uppe i över 250 personer. Jättekul! :D Direktlänk: https://www.facebook.com/groups/1479169619012736/?ref=bookmarks

Linn Strömberg

Så fint citat!

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: ja verkligen. Vad skönt att höra, de är bara bra med mig 😘

linah

åhh de borde jag göra, känns som att jag inte vågar testa nya saker ibland

Skogsraah ☾

Riktigt bra citat!

sv: Kul att du tycker det :)

Carolina Thoor

Spännande :D kul med lite kvalitetstid med sin mamma också + en mindre resa! :D

Sv; Tackar :D det är bara del ett haha! ;)
Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Härligt att det inte är långt kvar nu!!

Annelie

åh snapt! :) så spännande! :)

Boel

Duktig du är!!
Gud så spännande att det snart är dags!

Tack för tipset på körkortssidan haha ;)

Sv: Tack!

NICOLE

Härligt :D

Anonym

Sv: jaha vad segt hehe, aa jag har fått reda på mina tider :) skulle vara kul om vi åkte samtidigt :D

Josefine

Lycka till med körkortet! Sv: jag har två extrajobb men det främsta är på ett demensboende :)

Netti

Men oj vad roligt :-D

Anna

Åh, vad snart det är! Spännande :) Ska bli kul att följa dina inlägg från USA.

corneliaeriksson.blogg.se

Håller verkligen med om det citatet.

MALIN

Vilket otroligt bra citat!

Lydia

Varit i skolan och ikväll kommer min kille hit:)

cecilia

vad spännande, hoppas det går bra med visumet :)

Ida Lindborg ♡

Skönt att vara ledig på måndag i alla fall! :D

Sv: Tack så mycket :)

Erika

Lever efter det där citatet :)

Nej nu har du inte långt kvar!

Sara Ekman

Det citatet lever jag efter, haha :D Vill alltid besöka någon ny stad/nytt land varje år :)

Pauline

fin onsdas pepp :)

amanda

Citatet - vilket grymt mål!

Emma

Vart är det du ska? :D

jonna

Förstår att du börjar känna dig nervös :) Men tänk så kul du kommer få. :)
Jag har bara jobbat, inget mer, hehe

sofft.blogg.se

Riktigt bra citat!

bookofems.blogg.se

det skulle man verkligen leva efter! :D

Johanna Marie.se

Åååh va skoj! Snart åker du :)

Life of Johanna

Spännande med resa till sthlm och fixa visum =)

Mikaela

Vad häftigt att du ska åka iväg! Förstår att du börjar bli nervös men det kommer garanterat att vara värt det! :)

Josefine ♔

Ett bra citat det där! :)

Josäfin Andersson

så himla bra citat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: