100 dagar kvar ~

 
Hej! Tack för alla fina kommentarer och lyckoönskningar i förra inlägget. Ni är guld värda!
Jag har tillbringat tisdag - torsdag hos Mikk, där vi egentligen inte gjort så mycket mer än att hänga hemma hos henne och bara umgås. Riktigt skönt det med! :)

Idag har jag bara pluggat, läst ut en av två böcker som ska vara utläst om 2 veckor så det känns rätt skönt faktiskt. Just nu sitter jag och skriver ner lite info inför året på andra sidan atlanten. :)

Idag är det 100 dagar kvar.. När jag började räkna var det 106 dagar, så neråt i går det. Imorgon är vi nere på tvåsiffrigt. Känns som att tiden bara kommer att flyga förbi.. Det finns för mycket saker jag vill få gjort innan jag åker.. Jag köpte faktiskt en ny resväska igår, eller en kabinväska är kanske mer rätt att säga. Min dator fick precis plats i den, skönt det! Var lite orolig där ett tag då jag har en 17tum dator, så den är ju rätt stor.

Jag väntar även på att få paketet ifrån kontoret i London så att jag kan börja förbereda och boka tid hos ambassaden, får hoppas att det kommer i början på nästa vecka.

Vad har ni gjort idag?



Ida

De där 100 dagarna kommer gå fort ska du se! Jag har bara varit i skolan och suttit vid datorn.

Celine

Men gud så spännande! Och det låter som att du har haft en bra torsdag :)

Ida - Hon som föddes med LKG

sv: tack :) kom upp ett inlägg igår om hur jag mår så!

Brownsugar

Snart är dagen här :D

S A R A

gud så spännande!

Emelie

Alltså åh så spännande!

KassandraPalma

kul å läsa!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh det är verkligen mycket som ska fixas och ordna med innan man kan åka iväg. Jag fattar knappt hälften:(

Flisan

Vad kul jag åker oxå den 18 maj :D

Malin

Sv: Nice, ja den ansiktskrämen med kamomill
är också bra. :)

Hoppas du har en fin kväll! :)

Pouline Gernes

sv: Tack! KRAM

josefine

så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: