23 februari 2015 ~

 
Hej! Sitter just nu i min säng, fast jag egentligen borde sätta på mig lite normala kläder och äta frukost.
Jobbar 12-17 idag, en ganska skön måndag med andra ord. Får se vad jag hittar på när jag kommer hem sen, antagligen plugg då det behöver göras. Tråkigt men sant.

Vad ska ni göra idag?



Johanna - inspo för briljant bloggare

Min dag blir fylld med jobb som vanligt. Det är rätt skönt att kicka igång måndagen. För då har man hela veckan framför sig att hinna med allt man har planerat. Hur känner du för måndagar?

Ha en fantastisk dag

Fanny

Vad härligt med ett kort arbetspass. :) Jag jobbar också idag fast på kvällen så har hela dagen på mig att göra något. :)

Angelica Bengtsson Fotografi

Jag har haft lov och har två studiedagar nu, mån och tis så jag ska mest ta det lugnt och njuta av lugnet då det kommer bli en vår i full fart!

Ida Lindborg ♡

Hoppas det går bra med jobbet och pluggandet! :D

Cecilia Johansson

Duktig du är som både pluggar och jobbar :)

Sara

bra citat :)

Nathalie Tegelstam

Lycka till på jobbet :) kram

Linnea Kinis

skönt pass :)

natalia

Ska strax plugga :D

milina.blogg.se

Lycka till med pluggandet!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken skön måndag! :)

KassandraPalma

har en massa plugg som måste göras :/ ytterst tråkigt

hanna

så sant!! :)
låter som en bra dag!

Kajsa-Stina

Älskar att strosa omkring hemma och egentligen inte ha några måsten utan kunna ha vilka kläder man vill och bara få vara! Hoppas iallafall att arbetsdagen gick bra och att din nya vecka har startat på bästa möjliga sätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: