50 shades of Grey ~

Intresting

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite. Sen ska jag äta mat och förbereda en fruktlåda, då jag ska på bio ikväll med Erica. Vi är nog bland de sista på den här jorden som ser filmen, men jag sa från början att jag inte skulle se denna på bio så att jag ens går över huvud taget är ett stoooort steg. haha

Annars har arbetsdagen gått bra, lite seg och så har den varit. Men nu är det bara två arbetsdagar kvar, fick ett nytt pass inbokat för imorgon och ett förlängt pass på fredag, från 14-17 så det ger ju lite mer klirr i kassan.

Men nu ska jag sätta fart, så att jag inte behöver stressa. Det är ju inte så kul. haha



Alice

Hahha lite småkul bild!

Photo by E M E R E L L A

Hahah härlig bild! :D

Malin Lindgren

Haha åh vilken kul bild men även ganska sann :') Ja ni är nog bland de sista som inte sett den än faktiskt, riktigt bra så hoppas ni gilla den :)

natalia

Tack vare din kommentar är jag tillbaka, tack vare alla mina läsares kommentarer har jag haft orken att komma tillbaka idag. Jag är tillbaka på bloggen. <3 TUSEN TACK!

Viktoria - Gravidblogg

Jag kan lova dig att du inte är den sista som ser den :P Jag har nämligen inte sett den filmen än och har inga planer på att göra det heller :P hahah. Tycker den verkar så överskattad.

Jossie

Haha den där bilden är så sann!!

cecilia

haha, bilden är så sann!

Angelica Bengtsson Fotografi

alltid kul att tjäna pengar :D

Emma

Hahaha, den va bra :D

Sara Ekman

Haha bra bild!

Carolina Thoor

Är inte sugen alls på att se den på bio, så du är inte den sista ;)

Sv; Ja, det var väldigt gott! :D

Angelica Bengtsson Fotografi

Har inte set 50 shades och känner inget intresse av att se den heller hah!

Amanda Halldan

haha så rolig bild!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jag har inte sett den. Men kommer inte göra det heller tror jag :)

Erika

Haha, gillar verkligen den bilden. Hoppas filmen är bra :)

Skogsraah ☾

Citatet stämmer verkligen!

Karin

Haha diggar den bilden trots att jag är ett fan av Fifty Shades ^^

Sv: Tack snälla <3

Jenny Karlsson

haha bilden!

bella

hahaha va roligt citat! :D

Anna

Haha, tycker den är lite smårolig :)

Emelie Ekman Lindqvist

Bästa bilden!!

Ellen

Vad tyckte du om filmen? :)

jonna

Ja, jag med :) Bra att man kan variera sig lite!
Vad tyckte du om filmen? :)

emma

haha vad rolig bild! så sant så sant

Sanna Widman

SVAR:
Visst är de, tack! :)

Hoppas du haft en bra dag hittills!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag har faktiskt inte sett 50 Shades ännu. Kommer då inte se den på bio iaf, haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: