Aupair pärm ~

Dåliga iphonebilder, men det får ni leva med idag. haha

Igår vaknade jag upp och kände att jag ville ha en fin pärm att samla allt aupair-relaterat i istället för en mapp.
Så jag letade fram en pärm som jag inte hade papper i och började dekorera den. Jag är jättenöjd med framsidan och tror nog att det kommer bli mycket bättre, för nu får jag plats med alla papper som jag har och kommer få.

Annars har jag inte gjort mycket idag, har blivit filmad för en dokumentär som min morbror gör men det är också allt. Så idag har varit en riktig slappardag, hur skönt som helst!

Vad har ni gjort idag?



Johanna Utterberg

Vilken fin pärm!

sv: ja jättegott :)

natalia

Åh så fin :D

Josefine ♔

En pärm rymmer ju lite mer än en mapp också ;) Blev fint! :)

Nathalie Tegelstam

- jag jobbar i en simhall :)
Vilken jättefin pärm! kram

Anna

Skönt att ha det organiserat :)

Amanda CL

vad spännande :)

jag har mest bara slappat

Josefine

Vilken söt!

N

Hoppas du får en bra vecka!!

malin

Vilken söt en, så skönt att ha orning och reda på sina grejer :)

Boel

Ååh vilken fin :D

Sv: Tack :D Precis min tanke med det hihi ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: