Friday - I'm in love ~

Happy Friday

Äääääntligen fredag. Detta firas med ett 9-17 pass. Skulle egentligen jobbat till 14, men fick förlängt pass. Vem tackar nej till det? Dock önskar jag ibland att jag gjort det, då jag inte mådde särskilt bra igår och inte mår toppen idag heller. Har ont i magen och mår lite illa, men jag hoppas det stannar där. Man mår ju inte mindre illa och nojjar sig när det går magsjuka här och där. Iallafall, tänkte bara uppdatera snabbt nu under förmiddagsrasten.

Tänker även (igen) påminna om frågestunden som avslutas runt 21 ikväll. Har du några frågor du vill ha svar på?
Klicka då häääär och ställ din fråga!

Ha en toppenbra fredag!



Johanna - inspo för briljanta bloggare

Grymt av dig att jobba extra idag. Hoppas att din dag blir grym trotts att du mår illa.

Ha en fantastisk helg

Viktoria - Gravidblogg

Duktig du är som jobbar extra timmar :) Det ger gott klirr i kassan sedan även om det är lite trist just när man jobbar :P

Josefine ♔

Ajdå, hoppas det inte blir värre för dig :/ duktig ändå som går och jobbar och dessutom gör lite extra! :)

Erika

Hoppa det blir en fin dag och att du mår bättre under dagen :)

Cecilia Johansson

Alltid härligt med extra pengar!:D lycka till idag

N

Älska fredagar!

Karin

Skönt med fler timmar så man får mer pengar på kontot :)

Pauline

vad jobbigt att du inte mår så bra :(

Emma

sv; Tack! :)

Hoppas du mår bättre nu!

Ida

Sv: Det är förstås lite nervöst men ja, det ska verkligen bli spännande! :D

Elin karlsson

Hoppas du får en bra helg! :)

Jossie

Om jag jobbar långa pass brukar jag tänka att det är bra för ekonomin haha :)

jonna

Okej! Jag gillade den faktiskt. :) Men tror nog att film nr 2 kan vara bättre!
Hoppas du snart mår bättre :)

Malin ♔

Kul med bilder i text :) Krya!

Anonym

Krya på dig!





Linn Strömberg

Krya på dig!

Boel

Grymt att du jobbade längre, krya på dig :)

Sv: Visst är den!

bookofems.blogg.se

åh jag nojjar med över de där jävka magsjukan!!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Krya på dig! :)

Viktoria Eriksson

hoppas du mår bättre! :)

Malin Lindgren

Skönt med helg nu ju :)

Photo by E M E R E L L A

Tack snälla du :)
Åh vad du är duktig och jobbar extra! :D Så brukar mina helger också se ut.. haha!

Ida - Hon som föddes med LKG

~Visst glömmer du inte att delta i tävlingen jag har på min blogg tillsammans med Cocoo.se? :) ~

Bella

Hoppas du haft en fin lördag :)

Släpp taget. följ flödet

Hoppas du mår bättre snart! Vi har magsjuka på jobbet så jag hoppas verkligen att jag klarar mig!

Vendela

Krya på dig! :)

Viktoria - Gravidblogg

Nu är vinnarna i Veckans Blogg uppe :) In och kolla om du vann och passa även på att anmäla dig till nästa veckas omgång direkt. Lycka till fina du :)

kramar

Beatrice Johansson

Hoppas att du mår bättre nu!:)

sv. Tack så mycket:) Kramisar♥

Sanna Widman

Hej!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/march/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment

Hoppas du haft en bra start på veckan! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Förr uppskattade jag helger, men inte längre. Tycker inte det är någon skillnad... Men jobbar man så är det nog rätt skönt med helg! Särskilt efter ett långt arbetspass!

matilda ♡

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans Bloggläsare på min blogg, så kolla in om det blev du! Om inte, var gärna med igen!
Kraam! :)

Life of Johanna

Hoppas illamåendet inte blev något mer

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, hoppas du klarar dig ifrån magsjuka. Men visst är det så om man redan mår illa och vet att det går, då blir man ännu mer illamående och nojjig. Samma sak om man hör att det går löss, visst börjar det klias lite i huvudet då:P

Pouline

SV: Tusen tack! KRAM

Malin Lundgren

Krya på dig!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Krya på dig!

Josefine

Du får vila upp dig när du slutat :)

Johanna Marie

Härligt med lite extra jobb! :)

Charlotta Hägg

Sv: Vad duktigt av dig!! :)

och jag ville bara säga att jag har slutat blogga på Olesenstjej och är numera verksam på Charlottahagg.blogg.se , hoppas att du kikar in och säger vad du tycker om min nya blogg :) KRAM!

Linnea Kinis

åh snart fredag igen!! så skönt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: