Glowstick ~

Quotes via tumblr

Mötet blev tyvärr inställt imorse, så vi ska omboka tiden när tjejen jag skulle på möte hos är tillbaka.
Annars har jag inte gjort mer än det som jag listade imorse.

Just nu håller jag på och skriver ner nästa uppgifts arbete på ett papper så att jag kan börja plugga inför v.8s arbete redan nu. Det är en hel del som ska läsas och skrivas så lika bra att börja i tid.
När jag skrivit klart ska jag packa väskan för imorgon drar jag till Göteborg och min kära vän Mikk för ett par dagars häng.. Ska bli skönt att komma hemifrån lite :)

Vad har ni gjort idag?



Celine

Så härligt citat!

Viktoria - Gravidblogg

tack så mycket fina du :)

Anna

Skönt med en liten miniresa. Välkommen hit till Göteborg i förskott får jag säga då ;)

Carolina Thoor

Kul att åka till Göteborg :D något inplanerat där?

Sv; Ja, den tvålen luktar jätte gott :D

Amanda CL

sv: åh tack! Är väldigt nöjd med dem faktiskt :)

natalia

Tråkigt att de blev inställt :(

Ida - Hon som föddes med LKG

Skönt att resa iväg lite :)

Jag har bara varit på sjukhuset idag och är kvar där än :(

Johanna Utterberg

Kul att dra iväg en sväng!

sv: jaa riktigt gott :)

Anna

Svar: Ja, ibland är det riktigt skönt det med :)

Ha en fortsatt bra kväll!

emelie andersson

vilken härlig header, superfin :)

sv: ja det ska bli sjukt roligt :D

Josefine ♔

Duktig du är som börjar rejält i tid! :D

Sara Ekman

kul att åka till Göteborg :)

milina.blogg.se

bara varit i göteborg en gång! men är sjukt fint där :)

Viktoria - Gravidblogg

Så mysigt att åka till göteborg, älskar den staden :)

Linn

åh va kul att åka till Göteborg!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: