Jag ska flytta till Denver, Colorado!! ~


I lördagskväll fick jag frågan från familj nr #7, några timmar efter att vi pratat över skype.
Jag tackade genast ja, för hela magen har bara sagt att det varit rätt från början.
Jag ville bara få allt bekräftat innan jag skrev ut det här, samt berätta för mina närmaste så att de inte läser det på bloggen.. Det känns ju inte så schysst. haha

Så den 18:de maj sätter jag mig på planet mot New York för 4 dagars orientering innan jag den 21:a maj reser vidare till Denver för att bosätta mig hos familjen. Jag är så exhalterad och det känns verkligen som att jag har valt rätt!

Just nu väntar jag på ett paket från Londonkontoret med all info jag behöver ha för att kunna boka tid på Amerikanska ambassaden i Stockholm så att jag kan få mitt visum :)

Så nu lämnar jag matchningsprocessen och går vidare mot förberedelserna!
Har ni några frågor, så är det bara att fråga på så ska jag svara så gott jag kan :)



Nathalie Tegelstam

Men åååh vad roligt, drömmen ju! :) kram

Celine

Gud så kul! Grattis!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Ååååh så roligt!! Blir helt till mig för din skull, haha så avundsjuk att du får åka till USA!

jonna

Tack!
Åh, så roligt för dig :) Jag hade gärna också flyttat till USA :)

Ida

Åh vad roligt! Grattis! Jag är så glad för din skull :)

Sandra Lundin

Så spännande med ett nytt ställe :D

Emma

Vad roligt! Stort grattis! Är jätteglad för din skull! :)

Sara

Såå kul!! Grattis <33

corneliaeriksson.blogg.se

Wow vad häftigt! Stort lycka till :)

MADDISENJ.SE

Åh gud vad roligt att du hittat en familj som det känns så bra med! Ska bli spännande att läsa om dina upplevelser sen också :D

Ida - Hon som föddes med LKG

Spännande :D

sv: Tack för din kommentar! ♥ Nu har jag uppdaterat lite hur jag mår!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis grattis:) Så himla kul för dig!

Emelie

Men åååh, så kul! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så roligt! :)

Släpp taget. följ flödet

Men vad häftigt!! Vad roligt, jättegrattis!! :D

Paulina

Fin blogg!
Kika gärna in min :)
Hoppas du får en superbra fortsatt vecka, kram! ♥

Malin

Vad kul, stort grattis och lycka till! :)

KassandraPalma

åååh så otroligt häftigt!! lycka till nu med allt :)

J E N N I F E R

åh vad roligt!

Ida

Åh vad kul!

Henrietta Nylund

Ååh vad spännande! Grattis!

Linnéa Thell Jansson

Men WOOOW!!!

zabina

WOW! Stort lycka till!

frida christina

Men åh så kul för dig!

Sofie Hedman

Åh så roligt! Hoppas du får det bra där :)

Robex Lundgren

fin blogg

Carolina Thoor

Vad roligt :D grattis!

Otroligt fin header/design :D

MATILDA

Åhhh vad kul!!! :D stort grattis!

♀ THE REVOLT ♀

ÅH!!!:D så kuul!:D Jag minns att det blev strul förut, skönt att det nu har ordnat upp sig och allt!! :D Lycka till med allt där borta då du åker. Du kommer garanterat lära dig jättemkt ^^

Nelly

Nejmen åh, så roligt - grattis! :D :D

Ida ☯ the sky under the sea

Åh vad roligt och spännande! :D

Liborius

men ååh vad roligt:D

Johanna Utterberg

ÅH vad roligt, grattis!!! :D

Sv: haha ja ibland är det skönt att powernapa länge ;)

NICOLE

Åh vad kul :D Grattis :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men vad kul!! :D Grattis och lycka till! :D

Madde

åh gud va roligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: