Monday morning ~

 
Det kom hur mycket snö som helst igår, vilket jag uppskattar! Är det vinter så är det. :)
Idag har jag en del på schemat;
► Möte i Götene, 10:30
► Jobb 12:00 - 16:30
► Fira farfar som fyller hela 79 år idag!
► Packa väskan, för imorgon flyr jag stan.

Vad har ni gör er idag?



Elin

Låter som en skön dag :) Ska träna och jobba

Sara Ekman

Fin bild :)

Flisan

sv: tack så mkt :D

Jennifer s Gidlund ♡

Hoppas du får en bra dag med så mycket att göra :) Dubbelkolla så du inte glömmer nått i packningen hihi :) Kram.

Karin Lygnersjö

Låter som en bra dag :)

Sv: Nej det är klaart, finns alltid risker med narkos!
Tyvärr fanns det inte mycket annat göra. Dom va ju tvugna att få upp käkarna för att kunna se tänder, under tungen och svalget + käkarna och hon vägrade öppna. Förmodligen delvis för att hon hade ont :/

Maria

vilken härlig bild :)

NICOLE

Vi har galna mängder snö men jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt =)

Life of Johanna

Vacker bild!

Låter som en bra dag för dig =)

milina.blogg.se

Nää! Nu är det för mycket snö :| vill ha vår i mars detta år också!

corneliaeriksson.blogg.se

Vilken fin bild! Och visst är det härligt med snön.

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du får en fin dag! :)

A L I C E L A R S D O T T E R

Åh tack så mycket! Jag gillar dem verkligen mycket! :D

Julia ;DD

Här där jag bor har de också kommit en massa snö, helt sjukt ju, de går ju ändå upp till fönstren:]

miningalinn

Låter som en bra dag, vad flyr du imorgon då?:D

Erika

Lät som en bra dag! Själv har jag varit på högskolan för en föreläsning och nu bockar jag av en massa måsten :)

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Låter som en fullspäckad och rolig dag :D!

Nelly

Oj, du har då haft mycket att pyssla med idag! :) Själv har jag jobbat och ska iväg på Zumba senare ikväll ^^

Linn

blir en fullspäckad dag för dig hör ja! själv har jag gjort mitt idag, gått i skolan!;)

linah

va fint:D!

Viktoria - Gravidblogg

ja det var ganska skönt med lite paus från datorn :) men nu är det roligt att vara tillbaka igen :)

matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat vem som blev veckans bloggläsare på min blogg, så in och se om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

Henrietta Nylund

Så mycket du ska göra! Hoppas du fick en bra dag :)

Ida

Så fin bild! Kul med mycket snö!

S A R A

fin bild! verkar som en bra dag dessutom

Sara

Super fin bild! :D

Jenny Karlsson

Så fint med snö älskar det, förutom när det har med att man ska ut i trafiken då är snön inte så poppis längre ;)

Amanda CL

så snygg bild!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så mys med snö! :)

malin

haha jag uppskattar den i normala mängder :) vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: