Mot Göteborg ~

 
Nu ska jag strax åka in för att ta bussen till Falköping, så att jag kan ta tåget till Göteborg.
Förhoppningsvis går resan smärtfritt, utan massa förseningar med tåg och buss.

När jag kommer ner till Göteborg har jag några ärenden jag ska göra i affärerna, sen ska vi käka Froyo (standard) innan vi drar oss hem till Mikk. Vad vi sen hittar på är en heeelt annan historia. haha

Vad ska ni göra idag?



Boel

Hoppas resan går bra :)

Sv: Tack!

Elin

Älskar de där bilderna :D

Tea

SV: Åh men tack så mycket fina du, håller verkligen med! ^^
Ha en riktigt fin fortsättning av veckan, kramisar! <3

Maria

åh så söta bilder :)

håller tummarna att du slipper förseningar

NICOLE

Hoppas resan går bra!

malin

haha men åh så söt

Karin Lygnersjö

Haha har sett båda innan, så otroligt söta!

E m e l i e

Aw vad söta! :)

Josefine

Roligt :D

miningalinn

Vad roligt! Hoppas du får det bra! Hälsa Göteborg från mig!(: haha(:

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Najst! I morgon ska jag till Göteborg över dagen. Längesen jag var där. Ska mest fota tror jag. :)

Erika

Roligt med Gbg :)

Beatrice Johansson

Åh, älskar Göteborg!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

Flisan

sv: tackar det ska jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: