Ny design ~

Saturdaynightlifee | via Tumblr

Sådär, nu är den nya designen uppe. Jag är jätte ovan vid den nya, så det känns lite konstigt.
Men förhoppningsvis så känns det nog bättre efter några dagar. Är ju så van vid att ha många olika bilder i headern, då det är något jag haft sen jag skaffade en blogg. Men någon gång ska man ju bryta gamla mönster, så detta kan nog bli bra det med :)

Vad tycker ni?
Hiss/Diss?



Ida Lindborg ♡

Åh så fin design! :D

Sv: Tack så mycket! :)

Mamsen

Jättefin :)
Roligt med förändringar :)





linah

hiss:D!

Josefine ♔

Det blev snyggt! :D

Sara Ekman

Helt klart hiss! :)

Cecilia Johansson

Hiss! :D

Viktoria - Gravidblogg

Din nya design är super fin! Det ska bli jätte spännande att följa dig när du är aupair :)

Boel

Himla snygg!! HISS!

sv: Det gör det :)

Petra

snyggt

sv tack så mycket

Linn Strömberg

Snyggt :D

Emma & Julia

Riktigt snyggt! :)

Anna

Riktigt snyggt! Jag gillar det :)

Shahrzad Garoosi

Älslart

sara

Sjukt fin design! :D

Carolina Thoor

Jag tyckte det blev väldigt fint! :D jag förstår vad du menar. Då jag ändrade blogg designen glömde jag bort ibland vems blogg det var för ens jag såg bilderna på mig och min kille haha ^^,

Sv; Ja, brunchen var väldigt god!

KassandraPalma

riktigt fin!!

Petra

sv det var riktigt gott

Photo by E M E R E L L A

`Åh vad fin headern blev! :)

Malin

Sv: Den var bra. :) Vad kul, du får säga vad du tyckte om filmen sen. :)

Malin

Sv: Vad härligt. :) Jodå de är bra men trött.

Snygg design!

WilmaSjolen

Jätte fin!

MartinaOlsson

sv; tack! :)

Ellen

Blev jättefint ju :)

KassandraPalma

tycker om din header!! fint med många bilder ja men den bilden du har nu passar själv

Johanna - inspo för briljanta bloggare

Grymt snyggt! Klart en HISS!

Ha en fantastisk dag

malin

Hiss! Det blev så snyggt!

Josäfin Andersson

Skitsnygg verkligen!! :D

Fanny

Jag tycker det blev väldigt fint :)

ida foto. ♛

supersnyggt blev de tycker jag :D

J E N N I F E R

Supersnyggt blev det!

Julia

hiss! :)

NICOLE

Alltid kul med en ny design =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: