2015's mest minnesvärda ögonblick ~

 
För tredje året i rad, är det nu dags att presentera 2015 års "saker som fått mig att le" burk.
Det är alltså en burk som jag lägger ner saker som har hänt under året, som fått mig att bli glad.
Så om jag någon gång under det här året tycker att livet inte alls är på min sida, som man kan tycka ibland när man bara får massor av motgångar. Så kan jag bara ta fram burken och se att livet visst inte alls är så tråkigt som jag tycker att det är just då.

Kände för att pimpa den lite mer det här året och satte därför på paljetter som symboliserar varje årstid.
Förra årets burk var nog den som kändes mest tråkig, men den är däremot överfull med lappar i olika färger och lite annat smått & gott.

Har ni gjort någon "minnesburk" för 2015?



MADDISENJ.SE

Hehe nej nu närmar sig bebis ankomst verkligen!

♀ THE REVOLT ♀

Alltså? :o Alla verkar ha haft en sådan burl för 2014 utom jag! >:( Aldrig hört talas om det där tidigare, förrän tre här (inkluderat dig) skriver om brukarna :o

♀ THE REVOLT ♀

BTw, kommentaren ovanför min ... Ska du få en bebis? :o Det visste jag inget om o.O Måste fan ha missat det totalt :o Eller du kanske inte har skrivit mkt om det på bloggen?

FrökenTV, bloggen om tv och film

de är en bra ide. har aldrig gjort de själv

milina.blogg.se

funderar på att göra en burk!

natalia

Måste fixa en! :D

natalia

Måste fixa en! :D

Anna

Jag har inte det, men funderar på att knåpa ihop en :)

Svar: Ja, precis. Det är den rosa Fantasy-parfymen fast i en ny flaska :)

Life of Johanna

Ja mycket gott! :)

ingen burk här, gillar idén men mitt minne är kasst

Kajsa-Stina

Gud vilken bra idé och kul framförallt! Har sett många som gjort en sån här burk och blir faktiskt sugen på att göra det jag med hihi :) Men gör man som så att man lägger i en lapp varje dag eller kan man lägga i flera stycken åt gången om man upplever massa bra saker en dag och sedan hoppa över att lägga i en dag eller hur går det till? :)

Liborius

jag hade minnesburk för 2013 som jag verkligen körde på stenhårt men 2014 orkade jag inte xD

Julia

funderar på att göra det med men kommer säkert tröttna på att lägga i lappar efter ett tag :p

Ida Lindborg ♡

ååh det är så roligt, jag gjorde en sådan 2013 men det var såå jobbigt haha så orkade inte förra året. Men det var väldigt kul att göra :D

Sv: hihi ja visst är hon söt :D

Frida

Jag har faktiskt funderat på att göra en minnesburk tre år i rad nu men aldrig gjort en. Det kanske är dags nu! :)

Boel

Himla bra idé :D

Sv: Roligt att du tycker det :D

Elin karlsson

Mycket fin burk du har! Sådana idéer är så bra ;)

Svar: Tack :)

Julia ♥

Bra idé! :-)

Funderar också på att göra en ♥

s a w o -

Ja det har jag! Skrev en diy hur man kunde gör en ; )

louie

Wow! Detta är verkligen en jättebra idé! Jag är nästan lite löjligt exalterad över detta. Men seriöst, hur bra är det inte att göra en sådan burk, själv eller med andra?! Toppenbra.

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Då är du expert på hur man gör burkar och kommer ihåg att lägga i lappar! :)

Amanda♥

Har aldrig gjort någon, men hört många som haroch det verkar kul :)

JUNITJEJ

Vilken underbar burk!

Anna

Åh, vilken bra idé! Detta ska jag nog också göra :)

Sv: Tack, ja det ska bli spännande och kul med utställningen =)

Sara Ekman

Jag måste göra en memory jar för 2015 :)

Madeliene

Jättefin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: