Bättre sent än aldrig ~



1. Svårt att välja en, så jag väljer två. Divergent & The Hunger Games; Mocking Jay Part 1.

;))...

2. Min mest spelade låt (enligt spotify) var Iris - Goo Goo Dolls.. Så jag får väl säga den då.



3. Divergent & Insurgent. Nu ska jag bara läsa Allegiant också,
så har jag läst alla böckerna i den serien. (Om man inte räknar med Four).

https://pbs.twimg.com/media/BIJ8ChyCMAASe42.jpg

4. Alanya, Turkiet.

 
5. The Fosters (& Switched at birth).


Katie Leclerc married

6. Milans kebabrulle. Den är lite to die for.



FrökenTV, bloggen om tv och film

Switched at birth <3

miningalinn

Hungergames var bra!!:D

my

Iris är en låt som aldrig blir dålig :D

Olivia

Åh Divergent- serien ser jättebra ut!:)

Förresten så har jag precis startat en frågestund, och skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga?

Kram!

linnea

divergent, sååå bra! :D

milina.blogg.se

åh aldrig varit i turkiet!

maria

önskar dig en god fortsättning
www.iahoglund.blogg.se
Kram maria

natalia

Åh måste kika på dessa!

Elin karlsson

The hunger games och Divergent är så bra!!! :)

Henrietta Nylund

Divergent var verkligen sååå bra!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

åh älskar divergent! roligt att läsa :D

Erika

Håller verkligen med om filmerna :)

Pauline

kul inlägg :)

emelie andersson

sv: hon tackar :)

så mycket fina bilder och minnen :)
har du några förväntningar till 2015?

Sofia

Tack så mycket :D KRAM

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: