Bokvikning ~

 
Igår efter årets första jobbpass stannade jag kvar på jobbet för att delta i deras "träffa arbetskamrater och hitta på något kul"kväll. Denna kväll stod bokvikning på schemat. Något jag aldrig trodde att jag skulle göra.
Resultatet ser ni på bilderna ovan, blomman har dock inte jag gjort. Jag gjorde en liknande, men den blev inte alls bra så därför får ni se en bild på exemplet istället bara för att jag tyckte att den var så fin.

Köpte föresten en ny kamera under mellandagsrean, som jag invigde igår.
En Canon EOS 1200D, för den som ville veta det.
Hoppas på finare väder i helgen så att jag kan testa den utomhus, och lära mig kameran lite bättre.
Inomhus finns liksom inga roliga motiv för att lära sig kameran. haha

Idag har jag börjat läsa i en bok som handlar om könsroller i förskolan.
Riktigt intressant, då boken tar upp mycket som man inte ens tänkt på innan.
En riktigt bra tankeställare med andra ord.

Vad har ni gjort idag?



Linnéa Thell Jansson

Wow vad coolt!!

miningalinn

Sååå himla fint, vill också kunna(:

Nathalie Tegelstam

Vad häftigt och riktigt coolt! :) kram

Elin

Åh, vad fint! Har sprungit lite ärenden men försökt ta det lugnt idag :)

Flisan

sv: ja verkligen :D

i vätan på lilla J ❤️

Nej men vad ballt! :D

i vätan på lilla J ❤️

Vill du vara med i "Dagens blogg" på min blogg? Vill du synas för mina ca 5000 unika läsare? Var gärna med och tävla här då -> http://jennifersgidlund.blogg.se/2015/january/dagens-blogg-2.html#comment

Kram Jennifer. ♥

Maria

riktigt coolt :)

natalia

Vill också kunna bokvika men jag fattar ingenting ;D

Johanna Utterberg

Häftigt!

sv: jaa jättegott!!

Ninni - Vimsiga mamman

Så läckert!

Linn

men gud va coolt!:D vill också bokvika, de blir så fint!:D

Karin Lygnersjö

Tycker detdär med bokvikning är så otroligt häftigt!

Christina

Åh så fint att vika böcker så :) Blomman blev verkligen fin :)

Alice

Åh vad roligt med en ny kamera!

Pauline

åh vad roligt! :)

Släpp taget. följ flödet

Vad fint! Det där skulle jag också vilja prova på men det verkar så svårt! :)

Vad roligt med en ny kamera, hoppas på mycket roliga bilder :D

Emelie Andersson

åh vad fint :)

sv: Tack så mycket, kul att du gillar dem :D

Josefine ♔

Åh gud vad coolt!! :D

Linnea Kinis

vad häftigt :)

Anna

Åh, vad roligt det låter med en sådan kväll :)

sofft.blogg.se

Snyggt!

sv: Man tackar!

F R I D A ▴

nej vad roligt med kameran!

Sarah

Va cool blomman va :)

Boel

Men gud vad fint och häftigt!
Roligt med ny kamera också :)

sv: Eller hur!

Ninni - Vimsiga mamman

Sv. tack så mycket :))

Life of Johanna

Läckert!Och kul med ny kamera :)

Sara Ekman

Så fint!

Erika

Den kameran har jag också, riktigt bra :)
Det med könsroller i förskolan är intressant, vi har läst om det en hel del under denna terminen :)

Ida - foto & häst

supersnyggt! härligt med ny kamera oxå :)

KassandraPalma

så häftigt!

Viktoria Eriksson

Så häftigt! :)

cecilia

häfitgt!

sv: det handlar om fostermamman Cathy som får i uppdrag att ta hand om åttaåriga Jodie, hon är ett "problembarn", hon skadar sig själv och är aggressiv. Cathy får under tiden som Jodie bor hos henne, reda på grunden till Jodies hemska beteende, och det är värre än vad hon någonsin kunnat ana. Cathy gör allt för att Jodie ska få ett normalt liv :)

MADDISENJ.SE

Wow, läckert!

Madde

wow, så häftiga! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Nej vad roligt med bokvikning och en ny kamera! :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad snyggt det blir!

saarah

Super fint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: