Ett sånt där tråkigt inlägg igen ~

 
Jag vaknade för ungefär en och en halv timme sen. Sen dess har jag bara ätit frukost och duschat.
Tanken var att jag skulle träffa min ena moster senare idag, men vi får se hur det blir med det.

Annars har jag ingenting planerat tills idag, inte än så länge iallafall..
Vad ska ni göra idag?



Ida Lindborg ♡

ååh så sant och bra bilder!

Sv: Tack snälla! :D

Viktoria - Gravidblogg

Ja verkligen, super spännande :) Vill att det ska bli April nu så lillplutt kommer till oss :)

Karin Lygnersjö

Så sanna bilder med citat.

Sv: Ja det kan jag tänka mig! Nu när du säger det så gjorde vi det i högstadiet. men det var ju så längesen liksom. Kanske är roigare just med tio års mellanrum.
Men med mitt minne lär jag inte komma ihåg var jag lagt det xD haha

Sanna Widman

SVAR:
Tack! :)

Julia Müller-Sandvik

jag ska inte göra något speciellt åt den här dagen, njuta och vila och vara fortsatt lat :)

Johanna Utterberg

Jag ska ta det lugnt, men försöka plugga lite också.

sv: Tack!

natalia

Jag ska träffa en kompis :D

Elin

Så bra citat! :)

Anna

sv: jag trillade med min cykel :)

Ida

Bra bilder!
Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt.

Erika

Gillar texterna :)

sv. Jag gjorde en drömfångare på benet :)

Julia

bra bilder! :)

Pauline

fina citat :)

corneliaeriksson.blogg.se

Hoppas att det blev en bra dag i alla fall!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Idag har jag bara tittat på serie och sen ätit tårta, haha. :)

Alice

Låter som en mysig dag!

Ninni - Vimsiga mamman

Sv. Tack :))
Så fina citat


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: