Fortsätta städa ~

 
Hej! Idag har jag absolut inga planer alls.
Kanske fortsätta städa på rummet, då jag storrensar men tog ett litet uppehåll över nyår. Så det ser fortfarande ut som ett bombnedslag här. Städa och lyssna på podcast, det blir nog en ganska bra fredag ändå.

Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 



Life of Johanna

Ja mitt 2014 var verkligen kanon! :)

Skall inte heller göra något alls idag

Amanda Jona [SPONTAN]

Det är ju så skönt när allting är färdigstädat :)

emelie andersson

fina bilder :) nä det är ingen höjdare!
ja den blir nog bra, hur ser din fredag ut? :)

Julia Müller-Sandvik

Jag borde också städa rummet, eller framför allt garderoben... jag hittar ingenting däri >.<

Life of Johanna

Ja verkligen. Kommer vara ledig tills bebis kommer

Amanda♥

Så fina fyrverkerier!

Petra

fina bilder

Annette

Fin blogg :) kika gärna tillbaka.
Blir en lugn dag bara
http://nouw.com/Nettan

amanda

så fina bilder :D

Carolina Thoor

Nja det skulle jag inte säga, men det doftar gott ;)

natalia

Härligt, kollar film :D

Petra

sv det an man verkligen säga

Ida Lindborg ♡

haha inte så kul att städa... men härliga bilder!

Sv: tack så hemskt mycket! :D kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

härliga bilder

MADDISENJ.SE

Fina bilder! Jag har haft tvättstugan idag så det har blivit mycket tvättande. Sen har det varit en kille här och kollat över det sista inför badrumsrenoveringen vi ska göra med start på måndag. Så på måndag börjar det rivas på allvar :D

A L I C E L A R S D O T T E R

Åh tack så mycket snygging! :) Kram

KassandraPalma

Så fina bilder!

Marica

wow bilderna var riktigt bra fångat alltså!

Marica

wow bilderna var riktigt bra fångat alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: