Gårdagens påhitt ~


Jag var helt slut igår när jag kom hem, runt 23:30 så det var liksom inte läge att uppdatera bloggen då.
Innan vi gick till tatueringsstudion så åt vi Froyo, sjukt gott! Det är liksom något vi gör varje gång vi ses, fast vi egentligen inte borde. haha

Jag har iallafall skaffat en ny tatuering, den ni såg skiss på igår :)
Sen har jag även rättat till och fyllt i alla tatueringar (förutom två). Men det var lite småsaker här och där som behövde fyllas i, så kände att det var lika bra att allt på samma gång :)

När vi var klara så gick vi vidare mot Bergakungen för att se Mockingjay, Part 1.
Jag har redan sett den, men Mikk ville så gärna se den. Men jag tycker filmen är så bra så jag klagar inte. :)

Idag står inte så mycket på schemat, är rätt mör i kroppen så jag ska bara ta det lugnt.
Vad ska ni göra idag?



Linn

va kul med bio!:D

Viktoria - Gravidblogg

Ja verkligen, super skönt var det :) Man är ju alltid orolig innan man ska till BM så känns riktigt skönt att få allt bekräftat :)

Sara Ekman

Mockingjay är så bra :D

Karin Lygnersjö

^h tycker också jättebra om den filmen! :)

Sanna Preifelt ❤

Vad mysigt det verkar ha varit :) Har inte sett filmen själv, har faktiskt inte ens sett Catching Fire ännu!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter som en bra dag! :)

Johanna Utterberg

Kul med ny tatuering! :)

sv: jaa, himla skönt med powerwalk.

natalia

Så mysigt o vad kul med ny tatto :D

Emelie Andersson

Högra bilden såg riktigt gott ut!

Sv: tack så mycket, vad glad jag blir :D

Viktoria Eriksson

Spännande att få se sen den nya tatueringen! :) Ser gott ut :)

Alice

Åh vad roligt med en ny tatuering!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Så roligt att skaffa ny tatuering!

Madde

Roligt med en ny tatuering, vill också se den filmen!

☆Z I N J A☆

Låter asbra, både froyo, bio och ny tatuering:)

Erika

Vad kul, jag har också tatuerat mig, fast idag :)

Elin

Vda roligt :D

Sarah

Va mysigt o gå på bio :)
Måste oxå se den filmen :)

Ida Lindborg ♡

Åh mys :) Mockingjay är helt fantastisk!!

Sv: Tack så mycket! :D

Julia

lät som en bra dag :)

Ida

Kul med en ny tatuering!

Celinec

Åh så kul! Vill också ha Froyo!

Pauline

vad roligt med en tipp tatuering! och så gott med froyo!

jonna

absolut :)
åh, jag är också så sugen på att göra en till tatuering. :)

Elin karlsson

Den filmen är såå bra! :)

Josefine

Vad roligt! :D

Boel

Mysigt det låter :)

Sv: Samma här haha!

cecilia

åh, mums!c

Anonym

Sv; Jag gick faktiskt en i natt och den e inbokad så får se om dom hör av sig :D

Ida

Åh vad kul med en ny tatuering. Jag har aldrig lyckats bestämma mig för vad jag skulle vilja tatuera.

Jag älskar Hungergames filmerna :)

miningalinn

har inga planer alls för idag, kanske städa lite så!:)

Amanda Jona [SPONTAN]

Roligt med bio! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: