It's just a bad day ~

TumblrTumblr

Jag skulle ljuga om jag sa att dagen har varit bra. Jag har inte alls mått bra idag, huvudvärk, magvärk och illamående har gått hand i hand tillsammans med mig idag. Jag hoppas bara att det är på grund utav trötthet och inget annat, för jag har en resa till Göteborg inplanerad imorgon och den tänker jag inte ställa in. Med andra ord hoppas jag också att jag får somna i tid inatt.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, hämtat ut paket (ska visa senare vad jag köpt), skrivit ner några fler recept, pratat med Mikk, sovit en stund och bara tagit det lugnt. Vilket jag ska fortsätta med ikväll.

Vad har ni gjort idag?



Ida

Åh, hoppas att du mår bättre imorgon.
Bra citat!
Har inte gjort så mycket idag, fixat min lillasysters bloggdesign och chillat.

MADDISENJ.SE

Tack så mycket tjejen, är verkligen jättenöjd med nya byrån :)

Älskar det där citatet, så himla sant! Hoppas morgondagen känns bättre iaf! Kram

Erika

Hoppas det blir bra tills imorgon :)

sv. Ja, det hade ju varit bättre!

Tea

SV: Tack så jättemycket fina fina du!!!
Ha en riktigt härlig och mysig kväll nu, kramisar! :D<3

Linn

men fydå..hoppas du mår bättre imorgon!
ja själv har inte gjort mycket alls,ätit lunch med pojkvännen o varit hemma o tagit de lugnt !:)

lianass.blogg.se

Åh vad roligt och åka till Göteborg & vad mysigt & bara chilla! =) Hoppas att du mår bättre idag! :)

Linnea

Hoppas du mår bättre imorgon! Jättefin blogg:)

jonna

Det är en tävling vi har varje påsk. Vem som kan rulla sitt ägg längst :)

Julia Müller-Sandvik

stackare, kanske ägglossning? Hoppas du inte blir sjuk!

Ida

Usch vad jobbigt med huvudvärk. Hoppas du mår bättre i morgon och kan njuta av Göteborg! Man vill ju inte gå där och må dåligt.

Boel

Krya på dig! Himla fint citat <3

Sv: Visst är den!

☆Z I N J A☆

Vad tråkigt att du inte mått bra! Krya!

i vätan på lilla J ❤️

Bra att du ser det så , bara för man har en dålig dag är inte livet dåligt! :) Kram

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Krya på dig och hoppas allt blir bra! :)

Sofie

Åh vad roligt att du ska åka som au pari! Jag tar studenten i år och planerar att åka nästa år framåt våren, ska absolut följa din resa här på bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: