Match #5 ~

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ma/MA_3057.gif

Nu börjar det äntligen hända lite grejer! Igår efter träningspasset trillade min femte matchning in. :)
Familjen bor i Newton, ca 10 miles (1 svenska mil?) utanför Boston, Massachusetts (som jag inte ens kan uttala, tränade hela dagen igår.. haha) och består av mamma, pappa & två pojkar (snart 1 år & 4 år). Familjen har även två hundar och en kissemiss.

En väldigt aktiv familj som uppskattar familjetiden. De gillar att resa, åka skridskor/skidor och besöka andra städer.
Mamman jobbar deltid, så hon kommer att vara hemma vissa dagar i veckan. Vilket också betyder att jag måste klicka bra med mamman, för annars funkar det inte.

De skickade ett mejl och undrade om jag ville prata på skype.
Jag svarade att jag gärna pratade med dem på skype, så vi får se när vi har våran intervju :)



Karin Lygnersjö

Vad spännande, hoppas de går bra! :)

Ida

Åh vad roligt när det droppar in matchningar :) Hoppas det går bra med intervjun!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Hoppas det går bra! :)

Erika

Vad roligt, hoppas det går bra :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men vad roligt!! :)

Viktoria Eriksson

Roligt, lycka till! :)

Josefine

Lycka till! :D

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: