Match #6 ~

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ca/CA_10615.gif

Imorse (precis lagom tills att jag behövde gå upp) fick jag min sjätte matchning!
Familjen bor i Oakland, utanför San Francisco, Kalifornien & består utav mamma, pappa & två döttrar, (9 månader & 2,5 år). De har även en hund, Sula.

Mamman är från Lettland, så hon pratar mycket lettiska (?) med barnen, medan pappan pratar engelska med dem. När jag läste brevet så stod det att de bara pratade lettiska hemma med barnen, och då tänkte jag först: Men hur ska jag kunna prata med barnen då? Men sen fick jag förklarat för mig att det inte riktigt bara var lettiska hemma. Pappan är även Jude och mamman är Lutheran.

Vi har bokat in en intervju till på söndag, runt 18.
Jag fick även mejlen till deras nuvarande aupair, så jag tänkte att jag skulle slänga iväg ett mejl (på svenska faktiskt) till henne för att ställa lite frågor. Det gäller att passa på med andra ord.


Jag fick ju ett mejl från match #5 igår, som jag svarade på på kvällen.
Jag har dock fortfarande inte fått svar, men jag hoppas dock på svar snart för det var något med den familjen som gör att jag gärna vill prata mer med dem.



Ida

Kul med en till matching!

Linn

Va roligt!:D

Boel

Lycka till med matchning #5 och #6! :D

Sv: Roligt att du tycker det :)

Madde

åh så kul! :)

Nathalie Tegelstam

Åh lycka till tjejen! :) kram

Ida

Sv: Ja som det ser ut nu så kommer jag att få gå på intervju nu på måndag, under förutsättning att väglaget inte blir sämre

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så spännande! :)

NICOLE

Härligt! =)
Hoppas du får svar från de tidigare :)

SV: Tack :) . Nej verkligen inte, det måste kännas rätt. För om det blir helt 100 % rätt så kommer du få en så rolig erfarnhet som du för alltid kommer ha med dig :)

natalia

Håller tummarna för att du ska få svar snart <3

Josefine ♔

Det här låter så himla spännande! Hoppas din match nummer 5 snart svarar om dem tilltalar dig lite extra :D

Flisan

sv: ja verkligen :D

kul med ny familj :D

sofft.blogg.se

Spännande :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

åh så roligt & spännande :)

Karin Lygnersjö

Så spännande att läsa om familjerna du pratar med!

Viktoria - Gravidblogg

Tack så jätte mycket, vi är så otroligt glada :) Kan knappt fatta att det har gått så fort och smidigt :)

KassandraPalma

så kul!
Hoppas du hittar "the perfect match" snart :)

Flisan

sv: ja nu e min familj vald :D

Sanna Widman

SVAR:
Tack :)!

Ninni - Vimsiga mamman

Så kul de lät! Hoppas på de bästa

Madeliene

Vad härligt! :)

my

Roligt :)

issa

Kul med au pair! Det är något som jag också gärna skulle gjort
hoppas det går fint för dej
http://missblondes.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: