Match #7 ~

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/co/CO_9430.gif
Familjen bor i Denver, Colorado & består av mamma, pappa & 3 barn, (2 pojkar på 11 & 8 samt 1 flicka på 3 år). Familjen har även en hund. Pappan jobbar som advokat och mamman jobbar som psykolog i fängelset.

Jag har faktiskt pratat med familjen idag på Skype och de var faktiskt riktigt trevliga.
Det sista pappan sa innan vi la på var att jag skulle söka på Denver och läsa mera om staden, så att jag visste mer om staden. Men han verkade positiv så jag hoppas på det bästa :)

Vi har precis skickat ett mejl med lite följdfrågor, där jag frågade vad de tyckte om piercingar & tatueringar, så att det inte händer samma sak som med familj #4. Så jag får helt enkelt vänta och se vad de säger.



Sara Ekman

Vad spännande! Denver är en riktigt fin och trevlig stad! :)

Johanna Utterberg

Spännande, hoppas det går bra!

sv: jaa, väldigt gott :)

natalia

Roligt :D

Anna

Hoppas det går bra med denna familj!

Nelly

Oh, det låter ju som en bra familj! :)

Josefine ♔

Måste bara fråga, är det obegränsat hur många "matcher" man kan få? Kan du få hur många som helst så att säga? Och när bestäms det om du kan packa väskan och åka iväg? Är det när det känns bra mellan dig och familjen eller? :)

Ida

Vi får hoppas de har en bättre inställning till tatueringar än familj nr 4. Jag håller tummarna

Tea

SV: Hihi ja men eller hur alltså, håller verkligen med!! ;)
Ha en riktigt bra vecka nu, kramisar! <3

Flisan

sv: ja super mysigt :D

den familjen låter jättebra :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Låter som en bra familj, håller tummarna :)

Nathalie Tegelstam

Åh vad roligt, låter som en bra och mysig familj :) Kram

Jenny

spännande!! :)

Maria

åh låter spännande! :)

NICOLE

Hoppas det blir bra nu :D Bra ålder på barnen med :)

Karin Lygnersjö

Beundrar att du vågar ta alla dessa kontakter!

Life of Johanna

Spännande, hoppas du hittar en bra familj snart :)

Viktoria Eriksson

spännande, lycka till! :)

Sanna Widman

Lycka till! :)

SVAR:
Tack :)

Malin Lindgren

GUd så spännande, lycka till med de o hoppas du hittar en bra familj! :)

Malin Lindgren

GUd så spännande, lycka till med de o hoppas du hittar en bra familj! :)

Boel

Spännande! Hoppas det kommer gå bra :)

Sv: Visst är det!

Madde

Va gul med ännu en matchning! :D

corneliaeriksson.blogg.se

Vad spännande! Jag önskar att jag hade tagit chansen att vara au pair lite tidigare, men då vågade jag inte. Nu är jag halvvägs in i högskoleutbildningen och bor med min pojkvän, så nu känns det inte riktigt rätt att åka iväg heller... Åh, så svårt! Lycka till i alla fall :)

Julia

spännande :)

KassandraPalma

åh, vad kul!

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande! :)

my

Spännande :)

Celine

Så spännande hoppas de inte bryr sig om ifall du har tatueringar eller inte osv!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: