Nya jobbmöjligheter ~


Såg denna på facebook, kände bara att jag var tvungen att dela med mig. haha

Hej! Jag fick hoppa in och jobba imorse, därav har bloggningen uteblivit.
När jag kom till jobbet så plingade det till tre nya jobbmöjligheter nästa vecka också, så nu har jag bara tisdagen kvar som jag fortfarande kan få jobb på, annars är nästa vecka fullspäckad. Känns faktiskt skönt!

Nu tänkte jag att jag skulle städa lite på rummet.
Vad har ni gjort idag?



Emmy Lam

Skönt att göra någonting i varje fall ju! Idag har det bara varit skola och så skulle jag också städa rummet men mamma hade tydligen redan varit före och hjälpt mig med det... ^^

♫♪ sandra

haha bilden!!

Sanna Preifelt

Åh vad härligt med jobbet :) Hoppas du får fler tillfällen!

Johanna Utterberg

skönt att få jobba! :)

sv: jaa, riktigt gott. :)

Ida

Skönt med lite jobb! Allt roligt att få göra någonting under dagarna. Jag har haft fullt upp med jobb under dagen jag med. Känna som om det är fullt upp just nu.

Josefine ♔

Skönt med lite jobbtider! :)

Julia Jansson

herreguud vilken fin blogg du har !!

Life of Johanna

Härlig bild haha

kul att du gillade svaren :)

emelie andersson

sv: ja jag är supernöjd :D

CAICAIS.BLOGG.SE ~

haha bilden :)

jonna

Absolut, det hade jag :)
Så bra bild. Just nu känns det som om det är kaos med tågen överallt :)

Anna

Haha, klockren bild!
Svar: Skönt att jag inte är ensam.. Men det värsta är ju om man får en dålig plats på bion, då känns det helt plötsligt inte värt det :)

Sara Ekman

Haha kul bild!

Julia

hahah så sann bild!

my

Haha grym bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: