Ostbricka ~


Jag har gett upp städningen för idag, så nu har jag tänkt att spela Sims en stund och sen kaaaanske kolla på någon serie innan det är dags att sova. För en stund sen hade vi lite ostbricka här hemma och drack vin. Hur mysigt som helst!

Vad har ni gjort för kul idag?



Julia ♥

ÅÅh, sims är så roligt! :-)

Vilket sims spelar du 2,3 eller 4?

Sara Ekman

Gott :)

natalia

Så gott de ser ut :D

Boel

Åh så mysigt det låter! Vad är det för sims du spelar? :)

Sv: Ja, det är himla obehagligt. Speciellt att de går så långt för att göra ett hatbrott. Tragiskt när det handlar om religion där för folk går för att be och har sin tro. Där de vill finna styrka och inte rädsla.

Tea

SV: Tack så jättemycket rara du, blir så glad! :D

Ha en riktigt bra fortsättning på året nu, kramisar! <3

emelie andersson

sv. Kul att du tycker det och jag håller med dig :) kommer 3 delar till :D

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Åh vad gott med ostbricka & roligt att spela sims! Gjorde också det tidigare idag!

Erika

Vad mysigt :) Jag har varit iväg och umgåtts med en vän!

Anna

Åh, ostbricka som är så fantastiskt gott!

milina.blogg.se

men åh vad gott :D

Sarah

Sims e kul att spela :)

Julia Müller-Sandvik

men herregud så mysigt :) För mig blir städdageen idag tror jag :D

Ida

Kul att spela sims!
Svar: Tack :)

KassandraPalma

Har ätit en massa sådant här hemma med! :)

Elin

Mums!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och jag dör så gott! Ostbricka och vin är typ det bästa som finns :D

emelie andersson

åh vad gott det är :D det är bättre än godis och särskilt med ett glas vin till.

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Åh vad länge sen man åt något sånt

kaffehörnan

Mysigt

Sofia

Gud vad gott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: