Skypesamtalet med match #7 ~

Travel the world

Jag pratade med familjen nu ikväll igen, vilket kändes minst lika bra som andra gången.
Den här gången fick jag även prata med barnen och de var hur söta som helst.
De skulle lämna besked nu i veckan om hur det blir, jag vill inte hoppas för mycket med det gör jag nog ändå innerst inne för jag gillar verkligen familjen. Nu ska jag dock springa in till familjen och kolla på Beck! Så detta fick bli en supersnabb uppdatering om hur samtalet gick. Uppdaterar mer imorgon eller så.



simone jönsson

Så spännande ! Vart är det familjen bor ? :)

Ida

Jag håller tummarna för dig! Sv: Jag har utskrivet i min ansökan när jag vill åka men tror inte de kollade det.

Liborius

hoppas!!

Malin

Åh får hålla tummarna för dig! :)

Släpp taget. följ flödet

Spännande!
Håller tummar och tår! :)

S A R A

hoppas det går bra!

Celine

Åh hoppas att det går bra!

Erika

Hoppas det går bra och att du får platsen :)

frida christina

Men åh så spännande!

my

Håller tummarna! :)

Nathalie Tegelstam

åh vad roligt!:) kram

Johanna Utterberg

Roligt att du pratat med dem igen, hoppas på bra svar!

Sv: ja väldigt! :)

emelie andersson

håller tummarna, hoppas att det går bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: