Update ang match #3

Jag kunde verkligen inte somna igårkväll.. Så när klockan var runt halv tre så gick jag upp och åt en banan.
Jag somnade förhoppningsvis runt tre, så ja.. 3 timmars sömn känns ju lite sådär.. Vaknade upp med huvudvärk, vilket jag fortfarande har. Så jag ska försöka vila en stund till.. Men först!

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ca/CA_10442.gif

Nu har vi haft vårt första samtal. Samtalet flöt på bra, de ställde en hel del frågor som jag hoppas att jag gav bra svar på. Jag ställde nog bara två, men jag tänkte att jag skulle skicka iväg ett mejl senare idag med några fler frågor.

Mamman sa iallafall att de skulle prata med några andra au pairer innan de bestämde sig.
Men hon gillade iallafall min personlighet, så hon tyckte att vi kunde prata lite mer.
Men innan jag bestämmer mig för någonting, så tänkte jag kolla med dem om jag kunde få prata med deras tidigare au pair. Om det är något som inte stämmer med familjen, så brukar det komma fram där.

Mer än så har jag faktiskt inte att uppdatera er om.
Nu ska jag krypa till sängs igen, så hoppas jag att huvudvärken är borta när jag vaknar igen.

Vad ska ni göra idag?



Viktoria - Gravidblogg

Ja eller hur, bästa serien :) Är så glad att jag lyckats få min sambo att titta på den tillsammans med mig också :)

Anna

Härligt att det kändes så bra ändå! Hoppas huvudvärken släppt när du vaknar upp nästa gång.

Svar: Ja, jag tyckte den var riktigt söt :)

Anonym

Sv: det hoppas jag med :P

Åhh vad kul :D

Emelie Andersson

Så spännande :)

Sv: tack desamma! :)

Frida

Åh vad spännande! Kram

Madeliene

Hoppas huvudvärken försvinner, vaknade också upp med huvudvärk idag.
Jag ska städa, tvätta och fixa lite här hemma, även fixa klart den nya bloggen! :) kram

Elin

Vad roligt! :)

Josefine

Vad roligt :D

Johanna Utterberg

Åh så kul, hoppas du får sova lite nu! :)

sv: Tack så mycket, vad glad jag blir!

Sanna Preifelt

Vad roligt :)

Ninni - Vimsiga mamman

Sv heh tack så mycket :)
Hoppas du får en fin dag

F R I D A ▴

åå spännande!!

Madde

Spännande! :D

Maria

åh jobbigt med så lite sömn!

Anna

Så fin blogg :)

Karin Lygnersjö

Vad roligt att samtalet gick bra! Låter som en bra idé att prata med deras tidigare au pair iaf, trots de liksom :)

Sv: Tack, tycker självklart också att min lilla vovve är ursöt (a)

Sara Ekman

spännnade :)

natalia

Ska nog sticka iväg och shoppa idag :D

Ida

Missa inte min tävling där du kan vinna ett tennarmband!:)

Beatrice Johansson

Så härligt att samtalet flöt på iallafall! Det kan ju bara vara ett gott tecken!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

CAICAIS.BLOGG.SE~

åh hoppas du mår bättre snart!

elin

men åh vad roligt! lycka till :D

Life of Johanna

Spännande! Jag trodde man bara blev skickad till en familj , men det ligger mer bakom kul! :)

Sanna Widman

Så fin blogg du har! :)

Alice

Lycka till!

miningalinn

Hoppas du fick prata med deras gamla då,det brukar va nyttigt!

Ida Lindborg ♡

Vad spännande och roligt! hoppas huvudvärken släpper ♡

Ida - foto & häst

härligt att samtalet gick bra! hoppas på de bästa :D
sv; åhh tack så himla mycket :')

lianass.blogg.se

Wawo vad roligt! Vad coolt att jobba som en au pairer!! :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Spännande. Men det känns som om det är svårt att hitta en bra familj?

emma

va roligt och åka och jobba som aupair. du kommer älska LA om det är dit du ska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: