Ett besök på museumet ~

http://ewecolorado.org/images/denvermuseum2.jpg
Bild lånad härifrån.

Hej! Gårdagen spenderades på Denver Museum of Nature & Science, där vi kollade på två utställningar där den ena handlade om livet på jorden för mååånga miljoner år sedan där man bland annat kunde kolla på dinosaurieskelett. Den andra utställningen vi var på var för yngre barn där barnen kunde exprimentera med vatten (vilket var mycket uppskattat), bygga olika banor för att se hur olika bollar rörde sig samt lära sig hur olika djur går och hur deras fotavtryck ser ut. Innan vi åkte hem så svängde vi förbi biblioteket och lånade några filmer då det är så tråkigt väder, ska vara regnigt och mulet hela veckan så då gäller det verkligen att hitta på bra inomhusaktiviteter.

Nere i källaren, precis utanför mitt rum, har vi ett löpband som brukar ropa på mig varje gång jag går förbi. Igår slutade jag lite tidigare så då passade jag faktiskt på att gå på bandet i 45 minuter samtidigt som jag kollade på en serie. Det var hur skönt som helst, och bra mycket lättare när man har något att kolla på, så det blir nog en sväng på bandet idag igen. Man får passa på när man kan få gratis träning ;D

Jag började precis jobba och just nu sitter jag & M och tittar på The Wiggles som vi lånade igår.
Idag ska även S få bestämma aktivitet, så vi får se vart vi tar vägen idag.

Vad har ni gjort idag?



Caroline

Låter som en mysig dag! Även här är det regn och grått hela veckan :3

Erika

Vad kul det lät med muséet :)

MATILDA

Vad häftigt :D

Ida Lindborg ♡

Vad roligt! :D

Sv: Tack så mycke t:)

S A N N A♥

Va kul!

louise

va roligt :)

Anonym

åh, så roligt. Jag har jobbat bara :)

my

Vad kul :D

CAICAIS.BLOGG.SE~

Så kul!!

Josefine

Vad spännande :D

amanda

Så kul och spännande med museum!

linah

va häftigt:D skulle också vilja vara aupair

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät riktigt roligt :)

Natahlie

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe, va de du som vann? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: