Årets första fjäril ~

 Såg vi i söndags här hemma..

Hej! Jag har jobbat långa pass hela veckan och imorgon ser inte bättre ut. Jag är även inne på slutspurten på den kurs som jag läser på distans just nu, så därför har bloggningen blivit lite lidande. Men sent igår kväll skickade jag in de sista uppgifterna så nu hoppas jag bara att de blir godkända och att jag slipper några kompletteringar.

Jag ska snart ha min sista gruppdiskussion med min studiegrupp och senare ikväll blir det mys i soffan med mamma framför Berg & Meltzer - I Europa. Har ni sett det? Vi skrattade så vi kiknade här hemma förra torsdagen. haha



Fanny

Fint foto! Typ omöjligt att fota fjärilar tycker jag, dom hinnar iväg..

NICOLE

Åh så härligt =) Har också sett min första för i år :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så himla fin bild!

ebba

men åh så härlig bild!

svar; tack så jättemycket :D
kramis

HemensBlog

tack för att du läste och kommenterade min blogg;) jag uppskattar det!

Nea

Underbart att våren (typ nästan) är här! Bilden var jättefin!

Ida Lindborg ♡

Himla fin bild!

Sv: Tack så mycket :)

Klara Andersson

såå sjukt fin bild!

Ellen

Nej tusan, har missat Berg & Meltzer. Går att se på Play, va? :)

Pauline

åh så fin!

Amanda Halldan

Jättefin fjäril men den ser hårig ut på ryggen haha!

Carolina Thoor

Låter kämpigt, hoppas du klarar uppgiften då! Ja, jag tittar ibland på programmet, men just nu känner jag mig så pass trött att jag ville bara gå upp till mig och där har jag tyvärr inte 5:an, men spelade in på mammas och pappas teve så kan se på den imorgon! :)

Sv; Ja, men inte allt för stor förändring! ^^,

Anna

Fantastisk bild på fjärilen! Så nära på :)

sara

Fin bild! :D

KassandraPalma

så snyggt!!

Malin

Sv: Tack! :)

Fin bild! :)

Josefine

Skönt att plugget snart är klart!

Boel

Sjukt fin bild!

Lycka till med plugget och jobbet :)
Fredag nu wiho! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, Berg och Meltzer, typ världens härligaste program! Brukar se det med mamma och vi skrattar alltid hur mycket som helst :)

Jossie

Åh nu är det verkligen vår!!

Mikaela

Vilken underbar bild :)

Robex Lundgren

fin bild

Vano

Ååh vilken härlig bild!

my

Fin bild :)

Linn

åh så fin fjäril!<3

ɑ n n i k ɑ

Fin bild :)

Ida - foto & häst

åh så himla vacker!! :'D

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Så fin!

Amanda Engberg

Vad fin bild! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

cool bild

Klara Andersson

fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: