Barnvakt ~


Sitter just nu hemma hos min moster och är barnvakt åt hennes två små troll. Just nu sitter vi och tittar på Superlördag på Barnkanalen medans vi väntar på att Melodifestivalen ska börja. 

Tidigare idag har jag varit och tränat benen en sväng med Valona och pluggat en stund innan jag tog en powernap på 40 min, vilket var väldigt skönt!

Vad har ni gjort idag?



Ida

Åh vad mysigt att vara barnvakt och mysa framför melodifestivalen. Det är precis vad jag gjort idag också. Min systerson sover över hos mig i natt, så det har blivit melodifestivalen och mcDonalds. Supermysigt! :)

jonna

Så mysigt. Jag jobbade och sen tittade jag också på melodifestivalen :)

KassandraPalma

så kul att vara barnvakt!

Ellen

Låter som en mysig dag :)

Släpp taget. följ flödet

Åh vad mysigt det lät!! :) Vi har inte gjort så mycket, tvättat bilen och varit ute och käkat :)

nellie

Så mysigt! Jag har bara njutit av det fina vädret!!!

my

Mysigt! Jag har bara tagit det lugnt och varit i stallet:)

cecilia

mysigt! :)

Boel

Åh vad mysigt :)

Sv: Jag jobbar på ica och vikarierar, denna vecka var det 6 dagar på ica och dem var väldigt långa och intensiva så en blir himla seg haha :)

Valona

Jag uppskattade din hj'lp supermycket!!! ♥ ♥ ♥

Svar: Det är bara kul att spendera lite ensamtid med dina småtroll ibland ♥
Kimmey :)





Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt! :)

Linnea Kinis

såg också melodifestivalen :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Åhhh Ariel ♥

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/march/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment

Ha en fortsatt bra Måndag :)

Mikaela

Så mysigt att vara barnvakt :)

Sanna Widman

SVAR:
Tack :D

linah

va härligt:D!

sv; tack så mycket!

Celine

Åh så mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: