Dreamdays ~

 
Dreamdays är den bästa nedräkningsappen jag har testat,
så har du inte provat denna så är den en riktig tummen upp app!

Det jag gillar mest med appen är att man kan ändra bakgrundsbild, organisera händelserna i den ordning man vill ha dem samt att man kan ha hur många "nedräkningsflikar" som helst. Man kan också lägga till en ljudfil till varje nedräkning, ha nedräkningen på repeat och lägga in varje händelse i kategorier.
Toppen ju!



KassandraPalma

riktigt bra app!

Anna

Kul! Har velat ha en sådan bra app ett tag :)

Anna

Svar: Ja, jag får nog göra det :)

Hoppas du haft en bra kväll!

NICOLE

Vilket bra tips :D

Malin

Sv: Ja, de är så grymt bra! :)

Bra tips! :)

purposes.blogg.se

Nice tips ^^ Inte hört om den tidigare faktiskt xD

Ida

Åh vilken bra app, den ska jag helg klart ladda ner :) Tack för tipset

Josefine

Oh ska ladda ned :D

patriciac.blogg.se

Jag har inte testat den där, tror jag. Ska ta ner den och testa nu:)

Linn

smart app! den ska ja ladda ner!!:D

Ellen Gräntz

Har också den! Vad jag minns kan jag bara ha typ tre nedräkningar samtidigt dock? Har visserligen inte testat att ha fler på länge, de kanske har uppdaterat appen haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: