Och där kom den.. ~


Godmorgon lördag! För tillfället sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar så att vi kan åka in till stan. Jag måste förbi Apoteket, då den förkylning som jag väntat på i säkert 2 veckor bröt ut sent igår kväll. Sen måste jag även lämna tillbaka några böcker på bibblan. När jag väl kommer hem igen ska jag bara ta det lugnt och fokusera på att bli frisk då jag har jobb hela nästa vecka också. Jag har inte råd att vara hemma, för det får jag inte betalt för. Så håll tummarna nu för att jag blir frisk innan måndag.. Som om det skulle hända..

Jag sålde min bil igår också, så nu är jag en bil fattigare. Men hur mycket jag än hade velat ha kvar den, så kan jag inte ha en bil ståendes hemma som ingen använder. Så det är rätt skönt ändå att få sålt den. 

Men nu mina vänner, låter det som att mamma är klar. Vi hörs!



Julia

krya :)

Beatrice Johansson

Ush, så jobbigt med förkylning! Du får krya på dig:)
sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Evelina

Krya på dig! :)

Anette Starby

Usch vad jobbigt och du får krya på dig!

Josefine ♔

Usch då för förkylning :( Krya på dig!!

Elin karlsson

Vad tråkigt... krya på dig!! :)

Life of Johanna

krya på dig och skönt du fått bilen såld

MATILDA ROSQVIST

så himla jobbigt att vara sjuk! hoppas verkligen du mår bättre tills måndag :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du kan alltid köpa en ny bil när du kommer hem. Så jag tycker du gjorde rätt i som sålde den. Bättre det än att den står här ett år och kostar pengar:)

Emelie

krya på dig!! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Krya på dig! :)

Cecilia Johansson

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: